maanantai 1. toukokuuta 2017

VAPPURUOKAA

007 2 017 2 Moikka ihanaiset! Toivottavasti teidän vappu sujui mukavissa merkeissä Pidennetty viikonloppu olikin paikallaan, koska viime aikoina on ehtinyt tapahtumaan niin paljon kaikkea. Viikonloppuna minun oli tarkoitus olla töissä lauantaina ja sunnuntaina, mutta lauantaina ilmeisesti stressin purkautumisesta aiheutuvan migreenin takia työt jäivät väliin. (Olisin oikeasti ollut mielummin töissä, kuin sängyn pohjalla!) Osasyy jännityksen laukeamiseen saattoi olla myös ajokortin saaminen, koska olin jännittänyt inssiä melko paljon. Pääsin kuitenkin ilman suurempia moitteita ensimmäisellä kerralla inssistä läpi ja nyt odotellaankin virallista ajokorttia. Minä (lähes koko muun Suomen kansan) ohella ehdin töiden ohella myös juhlistamaan vappua ja rentoutumaan. Tänään illalla valmistimme äidin kanssa tortilloja, jotka täytimme muun muassa härkiksellä, rucolalla ja bataatilla. Mitä teidän vappuunne kuului?

PS: Lähden tasan kahden viikon päästä Pietariin ja reissu tulee olemaan ensimmäinen kertani Venäjällä!

4 kommenttia:

  1. Oi miten namin näköstä <3

    Mun blogissa kirjoitin vähän aika sitten omia kokemuksiani syömishäiriöstä!

    http://woundedlaughh.blogspot.fi/2017/04/17-kg-onnellisuutta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, Jemina <3 Kävin lukemassa sinun tarinan blogistasi! Kirjoitat todella tärkeästä aiheesta ja olen todella iloinen, että voitit sairauden. Sä olet vahva ja pystyt mihin vaan :) Tuoreimmissa kuvissa näytät onnellisimmalta <3

      Poista
  2. Näyttääpä herkulliselle! Pitääpä itsekkin testata bataattia tortillan välissä :) Ja aivan ihana tämä sinun ulkoasu!!

    aveclotta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö näytäkin? Suosittelen kokeilemaan, mun mielestä bataatti sopi hyvin :) Kiitos paljon kivasta kommentista ja ihana kuulla, että tykkäät <3

      Poista