sunnuntai 9. huhtikuuta 2017

LAVENTELIA JA RÖYHELÖÄ

150 053 666 2 271 165 272 636 285 686 265 2 Heippa ihanaiset! Toivottavasti teidän viikonloppu sujui hyvin ja rennoissa merkeissä. Mä pidin tästä viikonlopusta erityisen paljon, koska mulla ei ollut mitään suurempia velvoitteita hoidettavana. Olin töissä, näin ystäviä ja viikonlopulta kertyikin huimat 700 kuvaa! Treffasin eilen Nooran kanssa ja saatiin nämä upeat kuvat napattua. Ei voi muuta kuin olla ylpeä siitä, että on ystäviä, ketkä jakavat samat mielenkiinnon kohteet. Asu oli mielestäni keväinen pastellisine sävyineen ja nuo lenkkarit tuovat asuun omanlaistaan säväriä Viikonlopun aikana koettiin myös oikeasti lämpöasteita ja perinteisen lenkin sijaan otinkin pyörän alleni ja polkaisin kuvailemaan lookbook -videota ja asukuvia Nooralle myös tänään! Mä olen valmis ensi viikkoon, oletko säkin? 251 kuvat: Noora

2 kommenttia:

  1. Tosi ihana asukokonaisuus! <3 Noi kukkatennarit ovat pirtsakat :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanasta kommentista Emilia! <3 Nuo tennarit ovat myös mun mielestä kivaa vaihtelua vaaleille ja yksivärisille kengille :)

      Poista