maanantai 27. maaliskuuta 2017

UUSI VIDEO YOUTUBESSA

aloituskuva3
Heipsun! Oon pikkuhiljaa kokeillut tehdä videoita ja oon tästä kyllä valtavan innoissani. Muiden videoita on kiva katsoa, mutta hauskaa niitä on filmata itsekin. Olen aloitellut tätä "uutta suuntausta" sellaisilla varusteilla ja tarvikkeilla, mitä multa löytyy. Sitten kun tässä hommassa kehityn niin voin investoida uusiin juttuihin. Kikkailtiin Nooran kanssa hänen ostamallaan videoneditointiohjelmalla ja lopputuloksesta syntyi kiva video mun Tukholman reissusta parin viikon takaa ♥ Toivottavasti mahdollisimman monet teistä tykkäävät videosta ja tilaavat mun kanavan (Annika Mäkelä) youtubessa, niin saadaan tämä juttu aluilleen. Kertokaa ihmeessä risunne ja ruusunne joko täällä bloggerin kommenttiboksissa tai youtuben puolella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti