tiistai 6. joulukuuta 2016

JEFFREE STAR HIGHLIGHTER

142 Christmas came early! Mun ystäväni (siis joulupukki tietysti!) oli ilmeisesti huomannut minun olleen kiltti, sillä sain aikaisena joululahjana tämän aivan upean Jeffree Starin Skin frost highlighterin sävyssä Peach Goddess. Minua jopa vaadittiin avaamaan lahja heti, minkä teinkin. Koeviikkokin oli juuri loppunut, joten pieni palkinto itselle toimi tilanteessa oikein hyvin! 133 Jo muutamalla ensimmäisellä käyttökerralla täytyy todeta, että tuote on todella pigmenttinen, mutta samalla luonnollinen Tämä myös blendautuu vaivatta ja on myös helposti lisättävissä. Pukki oli tiennyt myös valita minulle oikean sävyn! Tuote ei varise eikä myöskään häviä kasvoilta päivän mittaan (eikä oikeastaan edes hikoillessa), joten suurta plussaa siitä. Meet my new bae

Onko teillä käytössä Jeffree Starin kosmetiikkaa tai samaista highlighteria?

2 kommenttia:

  1. Mä odottelen pakettia saapuvaksi ennen joulua :)
    Skin Frost sävyssä Ice Cold on tulossa, Regina George houkuttaa kyllä jos tuote osoittautuu maineensa veroiseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuu, jes! Pakettien odottaminen & saaminen on kyllä parasta <3 Mä haluaisin ottaa testiin myös ne velour liquid lipstickit :)

      Poista