sunnuntai 11. joulukuuta 2016

CHRISTMASSY FACTS

066 Joulupiparitaikina on ehdottomasti parempaa kuin itse piparit, joista en juuri välitäkään. Melkein joka vuosi pipareita tulee tosin leivottua, koska niistä tulee lämmin joulun tuoksu kotiin - ja onhan niiden koristelu nyt vaan niin ihanaa.

Tykkään herätä jouluaattona melko aikaisin, jotta ihanasta päivästä saisi nauttia mahdollisimman pitkään. 082 Jouluaatto on myös joka vuosi aloitettava riisipuurolla! Kuinka monet teistä jemmaavat puuroon mantelin?

Kuusen koristelu on ihanan inspiroivaa ja valmistaa joulun tunnelmaan! Mä haluan kuusen sisään jo ajoissa ennen jouluaattoa. Tähän asti meillä on ollut aito kuusi, mutta valkoiset kuin vihreätkin tekokuuset ovat myös kauniita. 080 Jouluun valmistautumiseen kuuluu tottakai myös sisustaminen! Jouluiset liinat sekä tyynynpäälliset saavat oman paikkansa ja jouluisia koriste-esineitä ja valoja on hauska ripustaa ympäri taloa.

Mulla ei ole enää kahteen vuoteen ollut perinteistä suklaakalenteria! Mummoilta olen kyllä aina saanut raaputettavat veikkauskalenterit...

Joululahjojen ostaminen ja antaminen on jännittävää, ja on ihanaa, kun saa muistaa ystäviä ja tuttuja pienillä tai vähän isommilla jutuilla! Joululahjaostoksilla voi tosin palaa hermo, jollei ole suunniteltuna, mitä on ostamassa. Ihmisiä on oletettavastikin paljon liikkeellä...

Samaistutteko yhtään mun joulufaktoihin? Millaisia perinteitä ja tapoja teillä on joulun aikana tai jouluaattona? :)

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. haha :D Taitaa jakaa aika paljon mielipiteitä toikin!

      Poista
  2. Kuusen koristelu on ihanaa fiilistelyä, se tuo älyttömästi tunnelmaa <3 Ja riisipuuro on kyllä pakollinen - ihan yks lemppari joulujutuista!!

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa vitsit, mä oon kyllä ihan samoilla linjoilla <3 Joulu, tule jo!

      Poista
  3. Hahah, mulla on kans sama, en tykkää itse piparkakuista, mutta ah se taikina on niin hyvää! :-D Ja sama juttu siinä että herään toosi aikasin jouluaattona että kerkee varmasti näkemään kaikki jouluiset lastenohjelmat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, mahtava kuulla :-D Jouluiset lastenohjelmat ja leffat on kyllä parhaita ja jokavuotinen must <3

      Poista