sunnuntai 30. lokakuuta 2016

WHAT I'VE BEEN UP TO

pixlr_20161029082621146 1&2. Onnistuin kuin onnistuinkin pari viikkoa sitten nappaamaan jonkunlaisen syysflunssan... Mä olen todella harvoin kipeä, mutta silloin kun olen, niin olen sitkeästi. En siis ole vieläkään aivan täysin terve. Vitamiineja on tullut tankattua aikalailla! 3. Joka maanantain kohokohtana on jooga Meidän joogatunti pidettiin syyslomallakin, mikä oli ihana aloitus viikolle! 4. Me sorruttiin äitin kanssa eräänä iltana leipomaan joulutorttuja... Tiedä sitten oltiinko ihan liian aikaisessa, mutta hyvältä ainakin maistui :D pixlr 1. Kiertelemässä ihanassa Amanda B:ssä Savonlinnassa pari viikkoa sitten! 2. Tiistaina lähdettiin huristelemaan kohti Ähtäriä. 3. no words needed? 4. Jokaisen Ähtärireissun pakollinen vierailu keskisellä. Mukaan tarttui muun muassa parit kengät, eli onnistuin kai siis ihan hyvin tavoitteessani säästää rahat saksaa varten! pixlr_20161029082328368 1. Me vietettiin hieman etuajassa vaarin 80-vuotis syntymäpäiviä. Käytiin sukulaisporukalla syömässä, jonka jälkeen järkättiin kahvit mummolla! 2&3. Vielä kuvia Keskiseltä.. Tuota suklaan määrää herranjestas! 4. :) pixlr_20161029083009338 1. Eilen tultiin Ähtäristä kotiin ja illalla menin Johannalle. Jutskattiin ja kahviteltiin! 2&3. Hieman myöhemmin jatkettiin vielä Amandalle kauhuleffailtaan! 4. Viimeaikoina oon myös kovasti katsonut erilaisia kampauksia ja koittanut varata itselleni kampaajan vanhojentansseja varten Kuva on screenshot @braidinglife:n instasta!

// Mun syysloma päättyisi oikeasti tänään ja menisin huomenna normaalisti kouluun, mutta mä oleilen Saksassa ensi viikon ;-) Reissusta tulee varmasti ihan mahtava!! Olen ajastanut viikolle postauksen tuliaisista, mitä vien Saksaan. Mielestäni sain tosi hyvät tuliaiset kasaan Cynthialle sekä hänen perheellensä, ostettua ja itse tuunattua Kannattaa siis pysyä kuulolla! Tuttuun tapaan päivittelen snäppiä ja instaa mahdollisimman usein matkan aikana, joten kannattaa seurata mua siellä @annikasusannaz

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti