perjantai 5. elokuuta 2016

HYVÄ KOMBO

138 177 183 127 235 185 152 097 Kuulkaas! Tämä asu on ehdoton lemppari koko kesän asuista, ei epäilystäkään Asu syntyi sen kummempia ajattelematta, tarkoituksena oli kuitenkin valita kevyitä materiaaleja päälle, vaikkakin kyllä noissa tummissa liehuvaatteissakin hiki meinasi tulla :-D Bongasitteko jo mun uuden aluevaltauksen? Lippikset nimittäin. Pitkään oon haaveillut jonkinmoisesta lätsästä mutta arastellut hiukan sellaisen käyttöä... Nyt mulla on kuitenkin tämä kuvissa näkyvä lätsä ja se on löytynyt päästä jo useamman kerran. Thumbs up or not? Miten teihin iskee tää asu? 095

2 kommenttia:

  1. Kiva asu ja sullehan sopii tosi hyvin toi lippis.
    Osallistu Riviera Maisonin pyyhkeiden arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Kyllä aika monet sanoivat, että mulle sopii lippikset, joten ehkä niitä uskaltaa käyttää siis jatkossakin!

      Poista