keskiviikko 13. heinäkuuta 2016

RANDOM FACTS

030 Mä oon kirjoitellut tätä mun blogia jo vuodesta 2011 lähtien ja sinä aikana teitä ihania lukijoita on kertynyt tänne välillä vähemmän ja välillä enemmän. Viimeaikoina sinne ruudun taakse on kuitenkin ilmestynyt uusiakin naamoja, joten ajattelin, että voitaisiin laittaa jonkinlaista faktapostausta kehiin. Vähänniinkuin "get to know me" 032 1) Yritän aina käyttää kaiken ajan hyödyksi. Esimerkiksi samalla kun pesen hampaita saatan kyykätä tai tyhjentää astianpesukonetta.

2) Pyrin käyttämään aika vähän valoja, oon aika "pimeä" tyyppi :-D Tässä ei ole taustalla mikään säästösyy mutta jollain tapaa pidän joko luonnonvalosta tai sitten valosta ei ollenkaan. Poltan kyllä kynttilöitä ja muita tämänkin edestä!

3) Snäppään varsinkin aamusin jotain aivan tyhmiä juttuja, jottei striikit vaan katkeaisi. Kaverit saavat kuulemma usein nähdä snäppejä, joissa lukee "aamupalaa", "gymi done" tai "meikki on point" :-D 027 4) En juo kahvia, mitä jotkut aina välillä ihmettelevät suuresti!  Mun makuun kahvi on aivan liian kitkerää, hah :-D Jääkahviin oon tutustunut tässä vähitellen ja se ei oikeastaan ole hullumpaa (kunhan on tarpeeksi maitoa ja sokeria...)

5) Raaka banaani on mun mielestä niin paljon parempaa kuin kypsä!

6) olen tosi mukavuudenhaluinen ihminen! Tykkään erilaisista vaatteista kauheasti ja erilaisten asujen yhdistelystä, mutta kotona päälle vaihtuu hyvin äkkiä jotkin mahdollisimman rennot ja kiristämättömät kuteet. 009 7) Mulla ei ole ikinä ollut hampaissa reikiä ja mun hammaslääkärikäynnit ovat olleet parhaillaan useamman vuoden välein!

8) En tykkää enkä osaa seurata urheilua juuri ollenkaan! Mun mielestä ne pelit on pitkäveteisiä ja en jaksa keskittyä :-D

9) Jos olen yksin kotona, niin esimerkiksi meikatessani puhun itselleni vähän niinkuin tekisin meikkivideota. Selostan käytetyt tuotteet vaihe vaiheelta, vloggaaja-ainesta? 011 Mitä tykkäsitte postauksesta? Samaistutteko joihinkin faktoihin, mihin? Ihanaa päivänjatkoa tyypit

4 kommenttia:

  1. Olen eka kertaa sun blogissa, niin ihan kiva postaus.
    Osallistu kastehelmi kulhojen (6) arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa! Kiva kuulla, että tykkäsit <3

      Poista
  2. Vähänkö hauska postaus! :D Samaistun täydellisesti tohon, ettei jaksa seurata urheilua (oikeesti?! porukka juoksee kentällä pallon tai keikon perässä ja se on olevinaan mielenkiintoista?!) ja tuohon, että kahvi on liian kitkerää juotavaksi! Ja mäkin tykkään enemmän raa'ahkoista banaaneista kuin kypsistä :D

    http://unelmannuppuja.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah! Oon lukenut muiltakin tällaisia postauksia ja nää on ollut ihan parhaita :-D Sähän samaistutkin sitten aika moneen kohtaan! Kiitos kommentista <3

      Poista