lauantai 16. heinäkuuta 2016

MYDAY @PORVOO

175 Moikka! Lähdin eilen aamusta bussilla kohti Porvoota. Menin ystävälleni Petralle yöksi ja voi vitsit mitä kaikkea kivaa me kerettiinkään tekemään Hassua, että olin alkuviikosta Porvoossa ja nyt taas. Kyllähän tässä kaupungin alkaa tuntea aika hyvin! Tältä päivältä ajattelin toteuttaa mydayn, niin pääsette vähän tiiviimmin mukaan mun päivän tekemisiin. Tällaiset postaukset ovat mun mielestä kivoja, mitä mieltä te ootte? 073 9:00 Heräilen ja selaan kännykästä somet läpi. Tsekkaan uusimpia postauksia ja rentoilen vielä sängyssä.

9:27 Petrakin on herännyt ja ryhdytään aamutoimiin. Luvassa naamapesut ja päivämeikin teko!

10:00 Aamupalaa tarjolle: Croissantteja, juustokakkurahkaa, hedelmiä, jääteetä... Herkkuaamiainen

10:39 Aamiainen nautittu rauhassa. Vaihdetaan vaatteet, hoidetaan hammaspesut ja aletaan pikkuhiljaa valmistautua lähtöön. 097 11:05 Lähdetään Petran mautolla keskustaan, hahah!

11:25 Ja saavuttiin taidetehtaalle, jossa kierreltiin muutamat kaupat.

12:25 Siirryttiin melko pian jokirantaan nappaamaan asukuvia, ihana auringonpaiste ja niin hyvä fiilis 105 Ihana seuralainen 160 12:45 Kävellään jokirantaa pitkin kohti vanhaa Porvoota. Pysähdytään hetkeksi penkille istumaan ja napataan muutama selfie!

13:37 Vanhassa kaupungissa pyöriessä alkaa jo tulla nälkä, joten aletaan etsiä ruokapaikkaa. Päädytään jokirantaan kesäravintola Wilhelmiin.

14:00 Saadaan ruoka tilattua ja Petran poikaystävä liittyy meidän seuraan.

14:45 Vatsat kurnien ja aika pitkän odottelun jälkeen ruoat saapuvat ja käydään nopeasti annosten kimppuun. Hyvää on, ja täyttävää. 192 15:23 Istuskellaan jälleen jokirannassa ja nautitaan auringosta. Napataan hiukan lisää selfieitä

16:40 Aika vierähti jälleen niitä näitä jutellessa. Siirrytään mun bussille päin, mutta napataan vielä jätskit ennen lähtöä. Mulle polkaa ja Petralle sitruunaista lakua!

16:55 Nousen bussiin ja pian se kuljettaakin mua takaisin kohti Kouvolaa. Ihana viikonloppu takana ja kivoja kuvia muistona. Tunnen itseni todella iloiseksi ja mulla on just nyt tosi hyvä olla 197 17:17 Mulla on tosi hyvä fiilis kaikesta. Tuijotan ulos bussin ikkunasta, fiilistelen musiikkia ja mua hymyilyttää!

18:15 Perillä Kouvolassa. Äiti hakee mut pysäkiltä kotiin.

19:21 Siirrän kuvat koneelle, luen uusia blogipostauksia ja juttelen kavereiden kanssa whatsappissa.
199 20:02 Ryhdyn muokkaamaan kuvia ja lataan ne flickriin.

20:49 Kirjoitan postauksen ja kuvat ovat latautuneet. Nyt vain postauksen sommittelu valmiiksi





4 kommenttia:

  1. kiva postaus, ja ihanat nuo kukkakuvioiset tennarit!

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hauska sattuma, just kirjoitin Porvoosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho :) On tuo Porvoo kyllä näin kesäsin just kaupunki mun mieleen!

      Poista