sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

KHAKI GREEN

130 079 056 061 117 097 039 Mä täällä! Outoa, miten aika on mennyt kauhean nopeasti. Kaikenlaista on kerennyt tässä välissä tapahtumaan. On ollut iloa ja surua, väsymystäkin. Saksalaisten kanssa viikko Suomessa kului nopeasti ja me nähtiin vaikka mitä: käytiin Heurekassa ja samalla reissulla Helsingin keskustassa. Nähtiin myös Repovesi, vietettiin virkistysilta kannuskoskella ja kokoonnuttiin iltaisin viettämään aikaa yhdessä. Viikossa meistä tuli tiivis porukka Aluksi epäröin omaan kotiin muiden majoittamista, mutta kaikki oli sen arvoista!

Koeviikkokin loppui ja viimeinen koe meni useista syistä aivan sumussa. Numerot eivät myöskään olleet mun tasoisiani, mutta toisaalta aina ei voi onnistua. Pistetään tämä jokseenkin rankan kevään piikkiin. On siis ollut kömmähdyksiä, mutta yksi parhaista uutisista viime aikoina on ollut, että sain sen haluamani kesätyön, JES! Nyt on siis kesätöitä tiedossa.

Asuinspiraatio on myös tosi korkeella! Ensin pitää kiriä hieman koulujutuissa mut sen jälkeen haluan taas julkaista enemmän asukuvia! Ainiin ja täytinhän mä tässä välissä 17!

Tänään näin pitkästä aikaa Nooraa asukuvien ja blogijuttujen merkeissä Kuvissa mun uusi khakipaita, mitään tän väristä mulla ei oikeastaan vaatekaapissa ole aiemmin ollut, mitä tykkäätte? Huomasitteko jo uuden sivugadgetin? Entä te, mitä teille kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti