keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

TATTOOS

Collage Tatuoinnit. Muistan kuinka joskus pienempänä vannoin, etten ikinä ottaisi ihooni tuollaista mustetahraa. Lähiaikoina ja viime vuosina oon kuitenkin alkanut ajatella tatuointeja hieman eri näkökulmasta ja nykyisin jo haluaisinkin ehkä sellaisen tai useamman. Mä olen paljon pohtinut sitä, että täytyykö tatuoinnilla olla jokin merkitys! Olen sitä mieltä, että ei välttämättä, mutta jos itse tatuoinnin joku päivä iholleni otan, haluan, että sillä on jokin merkitys ja sitä on harkittu.

Me ollaan kaveriporukassa puhuttu paljonkin tatuoinneista ja millaisia erilaisia he haluaisivat, hih. Ehkä jonain päivänä mä haluaisin ottaa jonkun tatuoinnin, joka muistuttaisi mua matkoista ja matkailusta. Jotain pientä ja yksinkertaista, mutta merkityksellistä. Olen unelmoinut myös enkelin siivistä ja onhan näitä nyt muitakin...

Onko teillä tatuointeja tai tatuointikuumetta? Milloin otitte ensimmäisen tatuointinne?

kuvat: weheartit

2 kommenttia:

  1. Tästä aiheesta mä pidän! Itse otin ensimmäisen (ja toistaiseksi ainoan) tatuointini toista vuotta sitten, itse sen suunnittelin ja tottakai rakastan sitä edelleen. Munkaan mielestä tatuoinnilla ei välttämättä tarvitse olla mitään syvällisempää merkitystä, sillä voi esim. vain rakastaa kuvaa ihollaan tms. Omani oli puoliharkittu ja merkityksellinen tosin. 8)

    http://necessarybasics.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos kivasta kommentista Henna! <3 Itse suunniteltu tatuointi olisi myös upea :-) Ehkä minäkin otan tatuoinnin jonain päivänä... <3

      Poista