lauantai 13. helmikuuta 2016

MINÄ & SOME

collage_20160213130221587_20160213130248517 Me päätettiin meidän blogitiimin kanssa ottaa postausaiheeksi some. Tämä päivän polttava puheenaihe ja mikä merkitys somella on meille! Oletteko te koskaan pohtineet omaa somen käyttöänne ja kuinka paljon aikaa apeissa ja netissä tulee vietettyä? 048 Mä en mielestäni käytä somea liikaa ja osaan olla siitä erossakin, mutta myönnän, että some on kuitenkin paikka, jonka avulla pidän itseni ajan tasalla. Pääasiassa someista käytän tietysti internetiä, kuten uutissivustoja, bloggeria, pinterestiä, weheartitia, sähköpostia ja list goes on. Erilaisista apeista mulla on käyttäjätilit muun muassa snapchatissa, instagramissa ja whatsappissa (tietty...) Mitä kaikkea te oikeastaan laskette sosiaaliseksi mediaksi? 073 Mä en itse näe somea huonona asiana, en ollenkaan! Mun mielestä kuitenkin tulisi muistaa, miten somessa tulee "käyttäytyä" tai millaisen kuvan itsestään somessa haluaa antaa. Esimerkiksi minä monen muun bloggaajan tavoin tuon itseäni esille kuvilla ja tällä blogilla, joka on muodostunut mulle sellaiseksi henkireiäksi. On muuten hassua miettiä sitä aikaa, kun blogini perustin. Vuosi oli 2011 ja siitä lähtien mä olenkin tänne melko säännällisesti kirjoitellut

Bloggaaminen on luonut mulle sellaista tietynlaista identiteettiä. Blogin kirjoittaminen on antanut ja antaa mulle sitä jotain rohkeutta ja asiaa, jonka saa tehdä just eikä melkein niin kuin itse haluaa ♥  Millaisia kokemuksia ja mielipiteitä teillä on somesta? Olisi mielenkiintoista kuulla teidän mietteitä kommenttiboksin puolella :-)

4 kommenttia:

  1. Hei Annika

    Mathilda-täti on ollut melko pitkällä tauolla eikä ole kommentoinut blogiasi. Tässä väliaikana Mathilda-täti on siirtynyt opettajan työstään eläkkeelle ja viettänyt paljon aikaa ulkomailla ilman tietokonetta. Olen kuitenkin seurannut tekstejäsi ja kuviasi ja pysytellyt siis ajan hermolla.

    Olet jo lukiolainen. Jo alakoulua käydessäsi näin, että lukiossa jatkat, kun se aika tulee. Nyt niin on käynyt. Toivotan menestystä opinnoissasi.
    Nämä tuoreimmat postauksesi, ovat jo mummoikään ehtineen mielestä aivan hämmästyttävän kypsää tuotantoa. Niissä on elämän makua, tyylitajua sekä henkilökohtaisten kokemustesi rehellistä kuvausta ilman liioittelua ja turhaa korostusta.

    Paljon parjatusta sosiaalisesta mediasta sinulla on terve käsitys. Se johtuu sinun omasta sosiaalisesta luonteenlaadustasi ja siitä, että olet jo oivaltanut sen, mitä sosiaalisuus todellisuudessa on. Se on kaveruutta, ystäviä, kanssakäymistä, toisten kunnioittamista, auttamista, ideoiden ja omien kokemusten jakamista muille ja tietysti omista asioista huolenpitoa.

    Mathlda-täti toivoo, että jaksat jatkaa postauksiasi niin kauan kuin sinusta itsestäsi tuntuu hyvältä. Pidä kiinni tyylistäsi. Se on kohdallaan, eikä siinä ole mitään korjattavaa. Luota edelleen itseesi ja ideoihisi.

    Tulevaisuutesi näyttää valoisalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Mathilda, et arvaakaan kuinka aina ilahdun kommenteistasi <3 Olet ilmeisesti pysynyt matkassa jo pidemmän aikaa, kiitos siitä :-)

      Palaan useasti lukemaan ihania kommenttejasi ja ihmettelen kuka niiden takana on! Hienoa huomata, kuinka olet saanut minusta vain blogini välityksellä tällaisen kuvan. Upeaa, kuinka kirjoitat näinkin pitkiä ja rakentavia kommentteja, nautin näistä todella <3

      Kuten postauksessakin mainitsin, niin tämä blogi on opettanut minulle valtavasti. Se ilmeisesti välittyy myös ruudun toiselle puolelle! Kiitos inspiraatiosta ja kannustuksesta, Mathilda!

      Tämä ystävänpäivä kääntyi vieläkin paremmaksi kommenttisi myötä <3 Toivottavasti sinullakin oli ihana ystävänpäivä :-)

      Poista
  2. Hei Annika

    Mathilda-tädin henkilöllisyys selviää sinulle toukokuun viimeisenä lauantaina vuonna 2018.
    Silloin tulen onnittelemaan Sinua ruusujan kanssa. Tietysti edellytyksenä on se, että olen vielä silloin hyvissä voimissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, mystistä! Sitä odotellessa.. :-)

      Poista