maanantai 1. helmikuuta 2016

Inspiraatiota kevääseen

Spring Inspiration

Moikka! Viime aikoina mä oon ollut jotenkin erityisen inspiroitunut erilaisista asuista sekä vaatteista ja asusteista Oon käynyt katselemassa eri nettikauppojen tarjontaa ja siinä samalla ikään kuin keksinyt itselleni kivoja vaatekaapin täytteitä, heh.. Mitään en ole vielä tilannut, mutta tänään tuli jotenkin sellainen tunne, että kevät täältä tullaan. Viimeaikoina silmää on miellyttänyt erityisesti:

1. Camel Coat & vastaavat vaaleat liehutakit!

2. Lierihatut. Olen usein sovitellut tuollaista ja se on näyttänyt jopa ihan kivalta, mutta en ole toistaiseksi uskaltanut ostamaan!

3. Harmaat colleget ja paidat. Haluaisin ehkä lähitulevaisuudessa satsata kestävämpään collegeen. Tällaisista simppeleistä pidän eniten!

4. Kengät! Oon huomannut itsessäni viime aikoina uusia piirteitä. Nimittäin oon huomannut katselevani yhä enemmän kenkävalikoimia, eikä se ole yksi tai kaksi paria, jotka haluaisin hankkia..

5. Braletet näyttävät mun silmään myös tosi kivoilta, mutta tässäkin taidan tulla hieman jäljessä, hahah :-D Olen katsellut vastaavia useammankin kerran, mutta ovat jääneet ostamatta, toistaiseksi.

6. Varjostukset ja korostukset! Mun meikkipohja on aika yksinkertainen, mutta jos jotain extraa haluaisin, niin vähän enemmän varjostuksia ja korostuksia. Narsin bronzeria mä sudin kasvoille päivittäin, mutta voisin kokeilla muitakin tuotteita! Onko teillä joitain lemppari varjostusvärejä tai bronzereita?

kollaasi/kuvat: polyvore

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti