keskiviikko 6. tammikuuta 2016

ostoksia

050 Korvakorut Tommy Hilfiger 020 Body lotion Victoria's secret 018 Farkut ja farkkushortsit Vero Moda 118 kasvojenpuhdistusaine Nivea 060 Luomiväripaletti W7 109 Päivettävä kosteusvoide Lumene 138 Moikka ihanaiset! En muistakaan milloin olisin tehnyt kunnolla ostospostausta; nyt on kuitenkin jälleen sen aika. Postaus tosin on aika kosmetiikkapainotteinen. Kaikki ostokset farkkuja lukuun ottamatta on Ähtärin reissulla ostettu Keskiseltä! Siellä on myynnissä kattava valikoima victoria's secretiä ja yleensä oon vastustanut kiusausta, mutta nyt nämä putelit olivat pienessä alennuksessa enkä voinut jättää ostamatta yhtä body lotionia. Hei onhan se nyt niin kauniissa pullossakin? Erityisen innoissani olen myös tuosta luomiväripaletista, mitä olen jo vähän kerennyt testailemaan. Edulliselta hinnaltaan vaikuttaa todella hyvältä. Oon myös aina löytänyt Tuurista edullisesti Lumenen kosmetiikkaa, enkä jäänyt ilman tälläkään kertaa. Mulla oli ollut hakusessa varsinkin kasvoille tarkoitettu sävyttävä kosteusvoide tai itseruskettava ja nyt se löytyi hyvinkin edullisesti, jes!

Muutama päivä sitten huomasin, että mulle oli tullut muutamia uusia lukijoita lisää. Mulle oli samalla tullut kommentti, jossa Janina kertoi, että oli valinnut mut hänen linkkaa blogisi -postauksen suosikkeihin! Uutisesta tuli ihan hirmu kiva mieli ja tietysti uudetkin lukijat ovat aina tervetulleita Janinan blogi on tsekkaamisen arvoinen (klick) 142 Miltä mun ostokset vaikuttaa? Onko teillä ollut käytössä samoja tuotteita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti