sunnuntai 10. tammikuuta 2016

lately

collage_20160109134235516_20160109134358686 1. Joulun jäljeltä on pakkaspäivinä ollut kiva nautiskella glögejä! 2. Uudet kivat farkut Vero Modasta 50% alennuksella. 3. Ystävien kanssa koulussa välkät kuluvat näinkin 4&5. Tällä viikolla tallasin myös ensimmäistä kertää kesäloman jälkeen salille, huh. Viikko alkoikin sitten rullaamaan urheilullisissa merkeissä. On käyty pariin kertaan salilla, hot body joogassa sekä uimassa. Oon oikeastaan innostunut uimisestakin uudestaan, kun siitäkin oon pitänyt taukoa. Eilen jaksoin jo yhtä menoa 1,3km! 6. Oon myös innoissani suunnitellut uusia aamupaloja kokeiluun. Moni aamu on alkanut puurolla ja annoksella marjoja, nam! 7. Uudenvuoden vaihtumisesta ei tainnut blogissa olla kummempia merkkejä, kuin nyt tämä yksi kuva nyt :-D 8. Hyrr kylmä, saapuivathan ne pakkasetkin.. collage_20160110002116278 1. Lähetin jälleen paketin ystävälleni Gaialle Italiaan Lähetin paketin joulun ruuhka-ajan jälkeen ja toivoisin, että se olisi jo mahdollisimman pian perillä. Joku paketti on kuulemma matkassa myös mun luo, en M A L T A odottaa ;-) 2. Taas sitä puuroa hiukan eri variaatiolla. 3. Ähtärissä kummillani onnistuin nappaaman kuvan, kun kissat istuivat molemmat omilla tuoleillaan olkkarissa, höpsöjä :-D 4. Ähtärin reissulta ostin myös edellisessä postauksessa näkyvät TH korvikset 5. #celfié 6. Pitkästä aikaa kotona tehtyä sushia, namnamnam 7. Joku aika sitten mainitsinkin tästä kirjasta, jonka tein kielimatkastani. Sen saapumistakin oli odoteltu, vaikka toimitus loppujen lopuksi tapahtui todella nopeasti. Oon ollut tyytyväinen muihinkin ifolorilta tilattuihin kirjoihin! 8. Jouluaaton asua. Mua on viime aikoina harmittanut se, ettei olla päästy kuvailemaan asukuvia. Jos nää pakkaset tästä nyt vähän lauhtuisivat...

Ihanaa, että on sunnuntai! Nyt jaksaa taas ensi viikkoon. Luvassa herkullisen ja terveellisen smoothie bowlin resepti, stay tuned

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti