lauantai 16. tammikuuta 2016

INSPIRATION

idkuva kirjaimellisesti. Mulla on nimittäin uutisia! Huomasivatkohan tarkkasilmäisimmät jo, että mun blogiin on ilmestynyt indiedays inspirationin kuvake? Kyllä, tästä lähin oon siis mukana portaalissa! Aika pitkänkin pohdinnan jälkeen päätin hakea inspirationiin ja kuinka ollakaan, pääsin mukaan Blogin sisältö ei muutu sen kummemmin, mutta tästä lähin oon mukana aivan huipun oloisessa portaalissa, katsotaan mitä tää tuo tullessaan :-) Mun esittelytekstin voit halutessasi käydä lukaisemassa täältä.

Postauksen kuvituksena on muutama kollaasi, joista myös voisi ammentaa inspiraatiota vuodelle 2016! Mun treenailut ovat lähteneet rullailemaan aika kivasti tauon jälkeen ja "sokeriton" tammikuu on edelleen voimassa. Mieltä on tosin koetellut iso satsi Italiasta toissapäivänä saapuneita herkkuja. Noh, nyt rutistetaan vielä pari viikkoa!

Mun inspiraatio on huipussaan vähän joka asiassa. Tämä viikonloppu on myös ehkä kaunein, mitä on ollut pitkään aikaan. Ulkona on upea auringonpaiste ja lähdenkin aivan tuota pikaa ulos reippailemaan. Täälläpäin pakkanen on kahdenkympin hujakoilla, mutta otetaan se vain pukeutumiskysymyksenä Rauhallista viikonloppua jokaiselle Untitled pictures: weheartit

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Vaikuttaa kiinnostavalta tä sun blogi muutenkin, täytyy kurkkia vähän tarkemmin. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos <3 Kiva kuulla ja mun puolesta vaan tervetuloa seurailemaan :-)

      Poista
  2. onpa ihana! onneksi olkoon. kuinkahan pääsee olemaan osaa sitä indiedays inspiration-maailmaa? jouduitko lähettämään heille hakemuksia yms vai löysivätkö he sut ja pyysivät mukaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon onnitteluista, Katja! Ja mä tosiaan itse lähetin sähköpostia indiedaysille ja kerroin itsestäni ja blogistani :-) Lisätietoa voit löytää indiedaysin sivuilta täältä: http://www.indiedays.com/item/tietoja/bloggaajaksi <3

      Poista
  3. Ootpa keränny kivoja kuvia tähän! Yleensä mua ei jaksa yhtään napata tällaiset inspiraatiokollaasit yms, mutta nää oli jotenkin erityisen hyviä :D Bongasin vaikka ja mitä ihanaa, esim kaikki nuo asuntokuvat on ihan <3___<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit kiitti paljon kivasta kommentista <3 Mäkään en välttämättä aina innostu tällaisista kollaaseista, mutta näissä kuvissa nyt oli sitä jotakin, inspiraatiota ;-)

      Poista