keskiviikko 30. joulukuuta 2015

nude perfection

242 Joskus oikeiden meikkituotteiden löytäminen on vaikeaa, oikeastaan aika usein... Olen kiinnostunut kokeilemaan erilaisia testereitä ja uusia tuotteita. Nykyisin myös yhä useammin oon rohkeasti kysynyt myyjältä testeriä kotiinvietäväksi! Ehkä siis jonkin verran sanomattakin selvää, että tutustuin tähän meikkivoiteeseen testerien kautta. Olisiko tämä sitten vihdoinkin se meikkivoide, joka pysyisi meikkipussissa pidempäänkin? Olisi ihanteellista rakentaa meikkipussi, josta löytyisi vain luottotuotteita eikä kokeilla eri tuotetta aina edellisen loppumisen jälkeen. Uudenvuodenlupauksena voisi olla luottotuotteiden vakiinnuttaminen meikkipussiin! Listasin arvostelumielessä mun kokemuksia tästä tuotteesta:245 Tuote on mun mielestäni tähän asti ollut hinta-laatusuhteeltaan hyvä! Nestemäisen ja ohuen koostumuksen vuoksi meikkivoide levittyy helposti, eikä kasaudu minulla esim. kuivempiin kohtiin.

Lumenen sivuilla tuotteen luvataan jättävän iho mattapintaiseksi ja sopivan normaalista sekaiholle. Tuote tekee mielestäni lupaamansa heleyttäen ja jättäen luonnollisen lopputuloksen! Meikkivoide alkaa iltaa myöten hieman kiiltelemään iholla, mutta talviaikaan on mun mielestäni ihan kivakin, jos meikki ei ole aivan matta! Mielestäni tuotteessa on normaalilla ihollani riittävä kestoisuus. Veikkaan, että tätä olisi myös helppo korjailla päivän mittaan ja peittävyyttä tarvitseva voi huoletta lisätä kerroksia!
244 Pakkaus on mielestäni mukavan huolitellun näköinen ja poikkeaa hieman muiden Lumene -meikkivoiteiden ulkoasusta. Lasipullo arveluttaa tietysti kestävyytensä vuoksi ja epäilin aluksi pumppupulloakin. Meikkivoide tulee pumpusta hieman liruna. Oon muuten kyllästynyt pumppailemaan meikkivoidetta käsiin ja mulla olisikin hakusessa sellainen alusta, johon makeup artistitkin pumppaa meikkivoidetta ennen levitystä. (en siis tiedä nimeä sille kapistukselle, mutta tietäisikö joku mistä sellaisen voisi saada?)

Kokonaisuudessaan meikkivoide on mun mielestä oikein hyvä, peittävä ja kestävä (niin kasvoilla kuin käytössäkin). Maksoin tästä jokin aika sitten Sokoksen alennuksessa 15,90€. Oletteko te kokeilleet tätä meikkivoidetta tai oliko tästä arvostelusta apua jollekin? Olisi kiva kuulla minkälaisia luottotuotteita teidän meikkipusseista löytyy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti