maanantai 28. joulukuuta 2015

50 QUESTIONS

IMG_5864 1. Minkä ikäinen olet 5 vuoden päästä?
- 21. Ihan hullua ajatella!

2. Kenen kanssa olet viettänyt aikaa tänään ainakin kahden tunnin ajan?
- Useamman sukulaiseni, esimerkiksi kummini, äitini, isovanhempieni...

3. Kuinka pitkä olet?
- Hieman vajaa 170 cm.

4. Mikä on viimeisin leffa jonka näit?
- En muista minkä elokuvan olisin viimeksi nähnyt, mutta eilen aloin katsomaan netflixistä Welcome to Swedeniä :-D siinä oli aikalailla naurussa pidättelemistä, kun muut olivat nukkumassa..

5. Kuka on viimeisin henkilö jolle olet soittanut?
- Mummolleni

6. Kuka on viimeisin henkilö joka on soittanut sinulle?
- Mummoni :-D
IMG_5885 7. Mitä lukee viimeiseksi saamassasi viestissä?
- "XDDDD"

8. Soitatko vai laitatko viestiä mieluummin?
- Riippuu henkilöstä, mutta yleensä en pidä soittamisesta tai julkisesti kännykässä puhumisesta, hahah!

9. Mikä on suosikkipaikkasi?
- Tän kysymyksen voi tietysti käsittää monella tapaa, mutta oma koti! On myös kiva olla yökylässä kavereilla!

10. Mistä paikasta et tykkää ollenkaan?
- No mun mielestä esimerkiksi yleiset vessat on inhottavia.

11. Kuinka monta sisarusta sinulla on?
- Olen ainut lapsi, joten mulla ei ole sisaruksia :-)
IMG_5781 12. Mikä on viimeisin kuva jonka olet ottanut puhelimellasi?
- Kuva ifolorin tilausvahvistuksesta, sillä tilasin kuvakirjan Maltan kielimatkastani.

13. Onko sinulla lemmikkejä?
- Ei ole eikä itseasiassa oo koskaan ollutkaan. Enkä kyllä tiedä tuleeko ainakaan lähiaikoina sellaista olemaankaan.. :-D

14. Lämpivärisi?
- Tällä hetkellä tykkään paljon mm. nudesävystä, erilaisista harmaista ja ruskeista sekä yleisesti vaaleista sävyistä!

15. Moneltako heräsit tänään aamulla?
- Kahdeksan jälkeenhän mä taisin herätä..

16. Missä olet kymmenen vuoden päästä?
- Kymmenen vuoden päästä oon 26, hui! Toivon, että olen opiskelemassa jotakin, mistä olen kiinnostunut. Varmasti oon tällöin jo uusia reissujakin rikkaampi. Asun jollain muulla paikkakunnalla ja mulla on toivottavasti poikaystävä (tai aviomies) lapsista en tiedä, hahah. Bloggailenkohan vielä tuolloin?
IMG_5760 17. Sipsit vai karkit?
- Karkit ehdottomasti, en tykkää sipseistä koska ne jättävät ihan kauhean maun suuhun :-D

18. Mikä youtube video sai sinut viimeiseksi nauramaan?
- Koulun joulujuhlaan mun kuvaama video, joka esitettiin meidän luokan esityksessä (ei ole julkisena :D).

19. Mikä on paras ominaisuutesi tai luonteenpiirteesi?
- Onko sosiaalisuus luonteenpiirre? Ei varmaankaan, noh ehkä se, että olen mielestäni rauhallinen ja osaan ottaa monenlaiset mielipiteet huomioon.

20. Entä huonoin?
- Se, että stressaannun melko helposti varsinkin jos ihmiset mun ympärillä on hermostuneita tai stressaavat jostakin.
IMG_5838 21. Mitä pidät päälläsi kun nukut?
- Jotain toppia ja yöshortseja tai vastaavia :-)

22. Kenelle soitat kun olet vihainen tai huonolla tuulella?
- En soita varsinkaan siinä tilanteessa kellekään. Jos haluan valittaa jollekin, niin siitä saavat osansa todennäköisesti mun parhaat ystävät.

23. Mikä on isoin voittamasi palkinto ikinä?
- Hmm, en oo aivan varma, mutta veikkaisin että Lady Gagan 100ml hajuvesi erään blogin arvonnasta joskus aikoinaan.

24. Mikä on oudoin syömäsi asia/ruoka?
- Oon syönyt joskus ulkomailla hain "lihaa" :-D
IMG_5898 25. Onko sinulla lävistyksiä?
- Korvisten lisäksi ei ole muita!

26. Mitä kuuntelet juuri nyt?
- Beenie Man - I'm Drinking Rum and Red Bull... :-D

27. Mikä on suosikkijäätelösi?
- Ben&Jerry's peanut butter cup, tai puffet!

28. Mikä on suosikkijälkiruokasi?
- Mä tykkään raikkaista jälkkäreistä tai toisaalta joistain pienistä, makeista herkuista. Esim. erilaiset rahkat tai vaikkapa macaronsit (ah, varsinkin itsetehdyt passion-valkosuklaiset)!

29. Osaatko vaihtaa öljyt autossa?
- Täytyy myöntää, että en osaa :-D Eipä mulla toistaiseksi ole omaa autoakaan. (eikä ajokorttia..)

30. Pidätkö kahvista?
- En! Kahvin tuoksu on ihan miellyttävä, mutta kyseinen litku on mulle aivan liian kitkerää. Ainoastaan mäkkärin jääkahvi on hyvää, mutta siinä nyt varmaan onkin sokeria enemmän kuin itse kahvia :-D
IMG_5926 31. Mitä tykkäät juoda aamupalasi kanssa?
- Useimmiten juon vain vettä, sillä en välitä mehuista. Silloin tällöin teen myös raikkaita smoothieita.

32. Suomi parhaimmillaan?
- Juhannuksena

33. Mikä on viimeisin ostamasi asia?
- Oon ostanut viime aikoina niin paljon kortilla, etten muista varmasti.. Olisiko uusi meikkivoide?

34. Mitä olet syönyt tänään?
- Hapankorppuja & mandariinin. Lisäksi join lähemmäs puoli litraa teetä, jospa se olisi kurkkukipua helpottanut.

35. Oletko ikinä joutunut sairaalaan tai ollut ambulanssissa?
- Olen joutunut sairaalaan mm. kun mulla oli keuhkokuume pienempänä, sekä tietysti viime marraskuussa tehdyn selkäleikkauksen yhteydessä.
IMG_5858 36. Haluatko lapsia?
- Haluaisin kyllä! Kaksi voisi olla aika sopiva määrä, tyttö ja poika.

37. Puhutko muita kieliä kuin Suomea?
- Suomen lisäksi sujuvaa englantia ja ruotsia. Myös saksan alkeet alkavat olla pian hallussa!

38. Nimeä henkilö jonka tyylistä pidät.
- On vaikea nimetä vain yhtä, sillä etsin inspiraatiota blogeista, instasta sekä weheartitista. Mainitsemisen arvoisia olisivat kuitenkin suomalaisista mm. Kira Kosonen ja Katarina Lilius.

39. Kiroiletko paljon?
- En omasta mielestäni kovin paljoa.

40. Mitkä on parhaat uutiset joita olet hiljattain saanut?
- Ei tuu kyllä nyt jotenkin yhtään mitään mieleen.
IMG_5882 41. Mihin tykkäät tuhlata rahaa?
- Vaatteisiin, ruokaan (valitettavasti) ja erilaisiin huvituksiin tai matkoihin!

42. Omistatko mitään arvokkaita koruja?
- En taida omistaa :-)

43. Mikä on lempisarjasi?
- Seuraan monia erityyppisiä sarjoja, mut esimerkiksi The Walking Dead tai uutena tulokkaana tuo Welcome To Sweden!

44. Mitä suunnitelmia sinulla on seuraavalle viikonlopulle?
- Suunnitelmissa olisi tehdä pikkuvisiitti Helsinkiin ja yöpyä jälleen kavereiden luona, kunhan uudetvuodet on vietelty :-)

45. Osaatko lasketella?
- En osaa. Oon kokeillut kerran ja tuskin menen toista kertaa!
IMG_5884 46. Mikä tekee sinuun vaikutuksen? Tai miten sinut saa vaikutettua?
- Olemalla omaperäinen, rohkea, avoin ja sosiaalinen.

47. Kerro kolme asiaa joita lukijasi eivät vielä tiedä sinusta.
1) mun kaverit kutsuu mua mitä oudoimmilla nimillä (ascribam, aaprahani,...)
2) Käyn kotona ja joskus myös parhaimmilla kavereilla vessassa niin, etten sulje ovea (tai jos satun sulkemaan oven, en lukitse sitä) :-D
3) En myöskään lähes koskaan laita valoja vessassa tai vaikkapa suihkussa käydessäni! Sytyttelen mielummin pieniä kynttilöitä ja tunnelmavaloja.

48. Mikä on sinua lähimpänä oleva punainen tavara?
- Mummon punainen pöytäliina.

49. Oletko sosiaalinen?
- Olen mielestäni tosi sosiaalinen! Tai ainakin tulen juttuun monenlaisten ihmisten kanssa, enkä pelkää aloittaa keskustelua tai tunne itseäni vaivautuneeksi vaikka tulisikin joskus hiljaista.

50. Kuinka monessa paikassa olet asunut?
- Olen asunut vain Kouvolassa, mutta täällä toki muutamassa eri paikassa!

IMG_5857 Kuvituksena todennäköisimmin upein paikka, jossa olen tähän asti käynyt. Kyseiset kuvat on otettu Maltan kielimatkani aikana! Idea postaukseen syntyi Janinan blogista! Comino, Blue lagoon Don't use my pictures without my permission!

2 kommenttia:

  1. Jee huippua, että säkin innostuit tekemään tän :) jään muuten seurailemaan sun blogia, tää on tosi kiva! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaan innoittamisesta :) Ihana kuulla, että tykkäät ja tervetuloa <3 Mä oon seuraillut sun blogia jo jonkun aikaa!

      Poista