lauantai 31. lokakuuta 2015

Tallinnan ostokset

106 New Yorker/Bershka 038 Rimi 018 Reserved 047 Lush 078 Kaubamaja 1 Bershka 089 L'cosmetics 116 Stradivarius 131 Expressions/Rimi 130 Stradivarius

Moikka! Yllä näkyykin mun ostokset Tallinnasta! Onnistuin hajuvettä ja calvin kleinin alkkareita lukuun ottamatta tyhjentämään ostoslistan aika täydellisesti! Tällä kertaa testiin lähti myös muutama mulle uusi tuote; Lushin shampoopala sekä macin kehuttu peitevoide. Ja voin jo ensimmäisistä testauksista lähtien todeta, että molemmat ovat ihan huipputuotteita. :)
Huomaako kukaan mitään tuttua noissa ruskeissa kengissä? ;) Noh, paljastan: ostin samanlaiset valkoisena Maltalta. En edes tiennyt, että näitä popoja myydään tässäkin värissä, joten melko nopeasti kiikutinkin nämä kassalle. (löysin jopa oman kokoni). Valkoiset samanlaiset oon todennut todella hyviksi jaloissa ja en ole nähnyt kellään samanlaisia! Huokean hintansa vuoksi ei ollut ollenkaan huono sattuma ostaa uusia kenkiä. (vaikka enemmänkin olen vailla talveen soveltuvia yksilöitä.) Mitä pidätte ostoksista?

6 kommenttia:

  1. Tuo laukku on aivan ihana! Määki tahon :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin kauan, että ostanko vai enkö osta, mutta päädyin sitten ostamaan. Pian saattaa tulla myös asukuvia tämän kanssa. ;-)

      Poista
  2. Moikka! liityin lukijaks :-) oisin tosi kiitollinen jos kävisit tsekkaa mun uuden blogin ja vaikka kommentoimassa mielipidettä osotteeseen sannauncensored.blogspot.fi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon & tervetuloa lukijaksi <3 Voinhan mä tottakai käydä myös sun blogia tsekkailemassa :-)

      Poista
  3. Ihania ostoksia! Ihan hirveän kalliita varmasti, en ymmärrä miten jollakin on varaa (nimimerkillä rutiköyhä opiskelija)! :D Varsinkin nuo kolmannen kuvan housut ovat aivan ihanat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ostokset oikeastaan ollu niin kalliita kun voisi olettaa mut tietysti yhteissumma on vähän korkeampi! Mä ostan yleensä kerralla enemmän ja aika suunnitellusti eli mulla on sit pitkiä kausia kun rahaa ei kulu juuri ollenkaan. Tosin itsehän en joudu mitään laskuja tai ruokaa vielä maksamaan :p Ja ne kolmannen kuvan housut olivat tarjouksesta 14,95 ;)

      Poista