sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Tallinn through phone

Untitled 1. Päivän asu tuli ikuistettua tällä kertaa peiliselfienä vaatekaupan pukukopissa! Mulla oli kamera mukana, jota en kyllä tullut käyttäneeksi kertaakaan. 2. Kuvitelkaa se riemun määrä kun juuri ennen takaisin lähtöä Rimissä poiketessamme löysin vihreän teen ja sitruunan makuista jääteetä, jota olin jo Maltalta ostanut kotiin. En ole nähnyt kyseistä Suomessa ja olisikin ostanut 1.5 litraisen pullon jos olisin joillain voimilla sen voinut kaiken muun lisäksi kantaa. :-D 3&4. shoppailua shoppailun perään! 5. Laivalla me nautettiin aamupalabuffet jonka turvin jaksoi kierrellä kauppoja pidemmälle päivään. ;-) 6. Ensimmäiseksi suunnattiin Rottermannille, jossa oikeastaan kaikki mun lempikaupat sijaitsevatkin! 7. Ja viru keskuksessakin tuli tottakai pistäydyttyä. Untitled 8. Selfie with details! 9. Ja lisää shoppailua... 10. no words needed, right? 11. Farkkujen sovittelua.. Tällä kertaa koko reissulta mukaan tarttui kuitenkin vain yhdet farkut!Untitled 12. Onnistuin jollain ihmeen konstilla löytämään mun jalkoihin sopivat 'chinot' vai millä nimellä tuollaisia kutsuisi? Olivat vielä alennuksella varustetut ja ihme kun löytyi oikea kokokin, jee! 13. JÄÄTEETAIVAS, ainakin mulle. Seuraavalla reissulla rahtaan kotiin ainakin yhden puolitoistalitrasen. Kaikenlisäksi nämä olisivat olleet niiiiin halpoja! 14. Me käytiin syömässä Scotland Yardissa, mikä osoittautui oikein kivaksi ruokapaikaksi. Itse tilasin vuohenjuustosalaatin, jossa oli mm. punajuurta, persikoita ja paahtoleipää, aikas nam. 15. Olin odottanut Lushiin pääsyä Tallinnan puolella ja odotus palkittiin. Mukaan tarttui jotakin pientä ja kivaa. Myyjä oli ihanan ystävällinen ja kertoi tuotteista mulle englanniksi sekä antoi lähtiessäni purkkeihin pari kappaletta testereitäkin! saako Suomessa näin hyvää palvelua? 16. Pieni huilitauko. 17. Ihastuin Reservedin pukukoppeihin. Seinät oli koristeltu kivasti ja sovituskopeissa oli hillitty kaunis värimaailma.
// Ja niin se päivä olikin sitten pulkassa. Päivä hujahti todella nopeasti vaikka meillä tuntui olevan aikaa paljonkin. Pääasia, että tuli tehtyä hyviä ostoksia, eikö niin? Ostospostausta vuorossa seuraavana, stay tuned.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti