perjantai 16. lokakuuta 2015

5x movies & series

twd4 The Walking Dead - Alettiin kerran yhden kaverin kanssa sattumalta katsomaan The Walking deadia. Vannon, että silloin väitin, etten ikinä tulisi pitämään tällaisesta sarjasta. No, toisin kävi sillä kahdessa vuorokaudessa ahmimme kaksi ensimmäistä tuotantokautta. Tällä hetkellä mulla taitaa olla viides tuotantokausi kesken ja sen voisinkin katsella loppuun hämärinä syysiltoina, onhan niissä zombeissa toki jännistystäkin... miley LOL - Tämä on ollut mun suosikkileffojen kärkipäässä jo useampia vuosia, enkä oo koskaan kyllästynyt! Oon siis tämän kyseisen leffan nähnyt jopa kymmenen kertaa, hahah! Tällaiset hömppärakkausleffat vaan tehoaa.. Voisinkin tämän nyt syysloman kunniaksia katsoa taas uudelleen. the age of adaline2 The age of Adaline - Mun piti tämän ilmestyessä mennä katsomaan tätä ihan elokuvateatteriin saakka, mutta muistaakseni sitä ei tullutkaan tänne esitykseen tai muuten vaan missasin sen, kuten lähes aina... Pääosassa on Gossip Girlistä (joka muuten sekin on ihan huippu sarja!) tuttu Blake Lively. Elokuvan traileri on katsottavissa esimerkiksi täällä. sb Strike back - Kerran ollessani yökylässä kaverilla alettiin puoliltaöin katselemaan telkkarista uutukaissarjaa, Strike backia. Yön tunnit aamuyöhön asti kului tän ohjelman parissa, koska tää vaan oli niin koukuttava! Katsominen jäi tosin vähän sikseen, sillä en juuri telkkaria katsele vaan etsin katsottavat aina netin kautta. Suosittelen katsomaan ykköskauden trailerin tästä. moderniperhe2 Moderni perhe - Mun piti tätäkin alkaa katsomaan joskus aikapäiviä sitten, mutten ole saanut aikaiseksi. Kaverin suostuttelemana tämäkin sarja alkoi kiinnostaa enemmän ja olen varma, että jossain vaiheessa tätäkin pitää ryhtyä katselemaan! Katsooko kukaan teistä modern familyä, mitä tykkäätte?
// Meidän blogitiimiläisten postaukseksi päätettiin tällä kertaa postaus muutamista lempparisarjoista tai leffoista tai vastaavista uusista katsottavista! Löytyykö teidän listaltaltanne samoja sarjoja, tai mitä sarjoja te haluaisitte alkaa katsomaan? Olisiko teillä erityisesti suositella mulle jotakin sarjaa tai elokuvaa? kuvat: (1) (2) (3) (4) (5)

8 kommenttia:

  1. Tosi kivasti toteutettu postaus sulla Annika! Tais löytyä listasta muutama jota ei oo vielä tullutkaan katottua ja jotka menee nyt katsottavaksi! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon Viivi :) Mäkin oon saanut teidän tiimiläisten blogeista uutta katseltavaa :-) Ihana kuulla, että mun listasta löytyi sullekin jotain uutta! <3

      Poista
  2. Hei tosi kiva toteutus niin kuin Viivi sano! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, kiitokset myös sulle Sofia :-) <3

      Poista
  3. Kiva toteutus Annika :-)
    Pakko tsekkailla joku päivä toi the age of Adaline!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin, Anni :-) Pitää itsekin katsella se tässä lähiaikoina!

      Poista
  4. Tosi kiva tää! Oon miettinyt tosi kauan TWD:n alottamista, yhden jakson oon joskus kattonut ja vaikutti ainakin ihan hyvältä :-D Ainaki mun sisko on hehkuttanu sitä paljon, joten kaipa se sit hyvä on haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitokset sullekin vielä Annina <3 Kannattaa kyllä katsoa ainakin muutama jakso ja päättää sitten että jatkaako kattomista vai ei ;-)

      Poista