perjantai 25. syyskuuta 2015

TO DO - fall 2015

106 Moikka! Me blogitiimiläiset kirjoitellaan jatkossa postauksia hieman eri kokoonpanolla. Tiimin perustaja ei siis ole enää mukana, mutta me muut päätettiin jatkaa. :) Mun katse alkaa vakavasti kääntyä kohti syksyä ja huomaan selailevani syksyisiä vaatteita, kenkiä, sekä asusteita netistä. Syksy tuo myös tullessaan aina jotakin uutta ja me päätettiinkin, että tehdään blogeihimme syksyn to do -listat. Tällaiset postaukset ovat oikeastaan aika kivoja mun mielestä, mitä te pidätte? 111 ...viettää tunnelmallisia iltoja kynttilöiden sekä tv-sarjojen (ja ehkä läksyjen) parissa peittoon kääriytyneenä!
...palauttaa kesän sekä koulun alun jälkeen unohtuneet treenirutiinit! En usko, että enää tämän vuoden puolella ennätän kuntosalille (ei kannata maksaa kortistakaan enää), mutta ainakin mulla on jooga ja voihan lenkkeilyä ja lihaskuntoa harjoittaa muuallakin kuin salilla. Olen ajatellut kirjoittavani postauksen joogasta, sitten kun kokemus karttuu hieman enemmän. Tähän asti voin todeta joogatunneista, että tykkääntykkääntykkään! Haluaisin kokeilla myös jotain aivan uutta lajia, kuten spinningiä!
...Tehdä hiuksille joku muutos? Haluaisin jotain muutosta hiuksiin. Raidat ovat pyörineet mielessä ja kauemman aikaa ja olen miettinyt myös liukuvärjäystä. Mä en ole koskaan värjännyt hiuksia kokonaan, enkä haluakaan. Arkailen jo pelkkien raitojenkin kanssa, heh! Katsotaan nyt saanko aikaiseksi toteuttaa tai toteututtaa jonkun hiusuudistuksen.
115 ...Viettää rauhallisia iltoja ystävien kanssa, vaikkapa kahvilassa.
...Palkita itseni jollain. Ostaa itselleen jotain, mistä on iloa. Onko se irtokarkkeja herkkulakon jälkeen vai jotakin suurempaa?
...Hankkiutua eroon vanhasta sekä turhasta tavarasta. Aika yksinkertaista hei, vai onko? no EI! Mä haluaisin sisustuksestakin jotenkin yksinkertaisemman vaikka samalla haluaisin ostaa uutta tilalle, huoh. Vaatteidenkin kohdalla voisi varmasti luopua jo useammasta kappaleesta.
...Ostaa uusi hajuvesi! Olen kaipaillut uutta ja hieman erilaisempaa hajuvettä jo jonkin aikaa. Pitää käydä koeviikon jälkeen tuoksuttelemassa eri vaihtoehtoja. Nyt keksin; tällä voin palkita itseni. ;-) 106 tiimi: Jenni Satu Sofia Annina Viivi Anni Eveliina 

2 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia ja mukavia tavotteita sullakin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon Sofia! Toivottavasti ennättäisi kameran kanssa pitkästä aikaa ottamaan myös asukuvia! :-)

      Poista