tiistai 4. elokuuta 2015

BT: makeup essentials

IMG_6310 Maybelline dream pure bb:n sain testiin kaverilta, joka ei enää sitä kaipaillut. Huomaamattani tuote jäi mulla lähes jokapäiväiseen käyttöön. Mulla on kova hinku siirtyä käyttämään pelkästään hieman kevyempiä BB-voiteita ja vastaavia. Tässä tuotteessa oli hieman epämiellyttävä tuoksu (johtuu varmasti siitä, että tuote on hajusteeton) Lorealin bb-voiteessa puolestaan on oikein ihana tuoksu ja voisinkin harkita ostavani sen sitten kun saan nurkissa pyörivät tuotteet käytetyksi! Lumene Hydra Drops meikkivoidekin on ihan hyvä, ostin kun halvalla sain. En ostaisi kuitenkaan uudestaan.  Lumenen sävyttävä kosteusvoide on vienyt mun sydämen totaalisesti! Sain etsiä tätä aika kauan ja kun vihdoin löysin tämän se on ollut usein käytössä. Varsinkin nyt kun olen ollut kauan ilman meikkiä ja jos naamalle on kaivannut jotain, niin tämä on riittänyt. "Mutta hei mullahan ei ole meikkivoidetta naamassa, koska tämähän on kosteusvoidetta!" Lumene crystal radiance primer on mulla useammin käytössä talviseen aikaan, jolloin kaipaan kasvoille kuultoa. Tämä on myös hyvä ei-niin-nestemäisen meikkivoiteen kaveriksi, jotta lopputuloksesta ei tule tunkkainen! Suosittelen kokeilemaan jotakin vastaavaa tuotetta. IMG_6314 NARS laguna & deep throat duo on ollut erittäin kestävä käytössä. Poskipuna jäi aluksi vähemmälle käytölle kun arkailin sen käyttöä sillä en oikeastaan tiennyt mihin kohtaan naamassa väriä kuuluisi huiskia. Olen kuitenkin tykästynyt kovasti aurinkopuuterisävyyn sillä se ei ole liian shimmerinen. Olen alkanut levittää aurinkopuuterin kaveriksi myös poskipunaa. Kuvassa myös aliexpressiltä tilatut siveltimet jotka ovat osoittautuneet todella hyviksi käytössä! IMG_6327 Lumene natural code smile booster lipstick sävyssä 4 on noussut mun vakkaripunaksi. Sävy on niin luonnollinen huulilla ja sopii kaiken kanssa! hurraw! moon balm on todennäköisesti paras huulirasva jota olen kokeillut. Pidän juuri tällaisista huulirasvoista, jotka eivät tahmaa, ovat tavallaan mattoja, mutta tuntuvat todella kosteuttavilta, tykkään! Lumene wild rose lipstick sävyssä 76 on kivaa vaihtelua arkeen tai juhlaan. En käytä vahvempia punia kovin usein, koska en ihan tunne niitä omikseni. Pitääkin nyt syksyä kohden aloittaa tämänkin sävyn kulutus..  New Look pure colour matte lipstick sävyssä 84 on uusi tuttavuus, mutta vaikuttaa näin alkuun ihanan kermaisen täyteläiseltä sävyltä, joka kuitenkin on luonnollinen. IMG_6365 Kiko natural concealer on ollut mulla käytössä melko vähän aikaa, mutta olen tykännyt tästä kovasti! Sain tämän tuliaisena juuri oikeaan aikaan kun omani oli aivan lopussa. Tykästyin tuotteen kirkastavuuteen (ainakin kuvittelen näin) Harmi ettei kikoa ainakaan minun mielestä myydä suomessa. NYX HD concealer on täysin uusi tuttavuus mun meikkilaatikossa ja odotan innolla, että pääsen testailemaan tätä! Olen ainakin nähnyt käytettävän tätä tuotetta youtubevideoissa!  Lumene blue neutralizer on monivuotinen suosikkini. Ja kyllä sen pari vuotta mulla on ollut tämä täysin sama pikkupurkki. Mun mielestä tämä on vaan niin hyvä tuote, että aion käyttää tän viimeistä siveltimen vetoa myöten. Tätä ei edes myydä kaupoissa enää! :( IMG_6378 Maybelline rocket volume mascara on hyvä perusripsiväri, ja kuvassa näkyvä putkilo onkin toinen tätä tuotetta mun käytössä. Välissä mulla on kuitenkin ollut käytössä muita ripsivärejä, koska ostan uusia aina kokeiluun. Taivutan aina ripset ja tämä ripsiväri ainakin pitää ne taivutettuina. Mä ostin Lumenen blueberry curl mascaran Maltan reissua ajatellen vedenkestäväksi ripsiväriksi ja sehän toimikin todella hyvin. Ehkä vähän liiankin hyvin, kun sitä ei oikeastaan meinannut saada sitten asianmukaisilla aineillakaan mitenkään poistettua, heh. Flormar eyebrow shadow oli tavallaan vahinko-ostos eräältä Tallinnan reissulta ja kiireessä tämän ostaessani luulin tämän itseasiassa olevan luomiväri. No tämän ostoksen myötä opin hiukan täyttelemään mun kulmia tällä tuotteella, vaikka kulmia en kauheasti laitakaan. IMG_6385 Nämä tuotteethan ei varsinaisesti kuulu meikkikategoriaan, mutta halusin mainita nämä nyt tässä samalla, koska käytän erilaisia naamioita sekä kuorintoja ennen meikin lisäämistä kasvoille tuomaan eloisuutta. Nivea refining clear-up-stripsejä ostin kokeilumielessä. Kerran näitä kokeilinkin ja en ole varma puhdistiko nämä ihohuokosia ja mustapäitä niin paljoa, mutta ainakin huomasin ihon olevan hieman tasaisempi näiden jälkeen. Paketissa on siis kahden kokoisia puhdistustarroja sekä otsalle että leualle. Oriflamen rauhoittava kasvonaamio myös kosteuttaa kasvoja mukavasti ja tuotetta on helppo käyttää normaalin ihonhoitorutiinin ohessa. :)  Make Up Store Milk face scrub on uusi tuote, kuten edellisen Maltan ostospostauksen lukeneet varmasti huomasivat. Pidän erilaisista kuorinnoista myös kasvoilla ja tämä on mukavan hellävarainen ja pidän tämän koostumuksesta! Iho jää hyväntuoksuiseksi, todella pehmoiseksi ja kosteutetuksi.
Moikka!  Pitkästä aikaa on taas tiistaisen blogitiimipostauksen vuoro. En oikeastaan tiedä mitä kaikkea muut tiimiläiset ovat touhunneet sen aikaa kun mä olin Maltalla, mutta kerkesin mukaan tähän seuraavaan aiheeseen, jonka voisi määritellä olevan meikkauksen kulmakivet tai tärkeimmät kosmetiikkatuotteeni. Kuvailinkin eilen sitten vähän materiaalia tätä postausta varten. Osa tuotteista on mulle melko uusia ja jotkut toiset taas jo vanhoja tuttavuuksia, joihin turvautuu aina uudestaan. Ripsiväristä tai meikkivoiteesta ei ole oikeastaan löytynyt vielä sitä luottotuotetta, mutta monia hyviä on tullut kokeiltua. Ehkä jonain päivänä saavutan meikkipussin, jossa samat luottotuotteet killuvat vuodesta toiseen. Miten on, onko teillä mitään erityisiä lemppari tuotteita meikkauksessa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti