tiistai 7. heinäkuuta 2015

BT: miten pukeudun vapaa-ajallani?

PicMonkey Collage Vapaa-ajallani suosin lämpöisiä, pehmeitä ja mukavia vaatteita, sellaisia jotka ei kiristä. Olen aika mukavuudenhaluinen ihminen! Aamuisin kun herään, vaihdan yövaatteiden tilalle joko hupparin ja legginsit tai velourasun. Tämän jälkeen laitan naaman kuntoon ja valitsen/puen päivän asun vasta viimeisimpänä ennen kuin lähden ovesta ulos. En lähes koskaan pidä kotona samoja vaatteita kuin olen päivällä pitänyt. Heti kun saavun kotiin farkut lentävät nurkkaan (olen oikeasti siisti ihminen) ja päälle vaihtuvat jotkin mukavat housut, jotka venyisivät tarvittaessa spagaatiin. Itse en kyllä ainakaan vielä taivu mukana, hahah! DSC_0138 Mun vaatekaappiin on eksynyt muutamat loose pantsyt, jotka ovat välillä olleet aika pelastus! Väljät ja viileät päällä, sekä kivan näköiset ja helposti yhdistettävissä erilaisiin yläosiin. Haluaisin viimeistään syksyksi vaatekaappiini myös rennot boyfriend-farkut, joita olen kauan aikaa kerennyt ihailla. Millaisia vaatteita te käytätte vapaa-ajallanne? Tuttuun tapaan lisää tiimipostauksia löytyy näistä osoitteista: Sofia Satu Anni Eveliina Sofia Jenni Annina Viivi
PS: Tänä yönä mä lähden Maltan kielimatkalle, josta kerroin tässä postauksessa! Kentälle täytyy lähteä ajelemaan siinä kahden maissa kun kentällä tavataan klo 4:15... Lento siis lähtee Helsinki-Vantaalta klo 6:40 kohti Frankfurtia, jossa on välilasku, ennen kuin matka jatkuu itse Maltalle. Pikkuhiljaa alkaa jännittää! Laukut on pakattu ja nyt pitäisi vain yrittää saada nukuttua jotenkin päin, se vähä mitä kerkeän nukkumaan..  Mä olen ajastanut teille useita kivoja postauksia kahden viikon ajalle, koska en ota konetta mukaan sinne. Pysykää hengessä mukana! Kahden viikon aikana päivittelen kuitenkin instagramia ja snapchattia, joista mut löytää nimellä annikasusannaz.

4 kommenttia:

  1. Joo mukavuudenhaluinen ihminen täälläkin hoi! 8) Mukavasti toteutit ♥

    VastaaPoista
  2. Sama täällä :) heti kun pääsen kotiin vaihdan farkut mukavimpiin housuihin. Kukaan kavereistani ei tee niin joten on mukava tietää että jollakin toisella on sama tapa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah! Ihana kuulla<3 eikä me varmaankaan olla ainoita ;D

      Poista