sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

stripes & denim

stripes&denim IMG_2467 kollaasi IMG_2405 Tämä asu on toukokuulta, jolloin kävin Nooran kanssa koulun jälkeen napsimassa asukuvia! Kuvissa mun päällä näkyy extemporena Nooralta lainattu farkkutakki. Omasta mielestä tämä asu oli tosi kiva ja onnistunut. Tuo raidallinen mekko on kirpputorilöytö, joka nousi aika nopeasti vaatesuosikiksi. Sinivalkoraita pitää mulla ilmeisesti pintaansa vieläkin, sillä sitähän löytyy myös noista kengistä... Mitä te pidätte asusta? Iskeekö teihin sinivalkoraita? // Vielä teillä olisi mahdollisuus käydä osallistumassa huomenna päättyvään bangerheadin arvontaan! Julkaisen voittajan hieman myöhemmin ensi viikolla. Arvontaan tästä.

8 kommenttia:

  1. Tosi nätti mekko ja sopii sulle todella hyvin, peukutan! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Jenni! <3 Toi mekko tosiaan on noussut mun lemppariksi!

      Poista
  2. Ihanan kesäinen asu! Ja kaunis Annika :-) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon samaa mieltä! :-) Kiitos Sohvi! <3

      Poista
  3. Tosi kivalta näyttää tuo farkkutakki raidan kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että säkin oot samaa mieltä, Reetta :-) <3

      Poista