perjantai 5. kesäkuuta 2015

lähden kielimatkalle!

IMG_2162 IMG_2154 Moikka! Olen jotenkin onnistunut monta kuukautta pimittänään teiltä tiedon, että olen lähdössä kielimatkalle, hahah. Parin vuoden haaveilun jälkeen olen nyt oikeasti lähdössä. Olin aluksi lähdössä parhaan ystäväni kanssa, mutta tulin toisiin aatoksiin ja olen nyt lähdössä yksin. Mielestäni se on hyvä päätös! :-) Alun perin mun piti lähteä jo 10.6, mutta vähäisen osallistujamäärän takia kansainvälinen kurssi peruttiin. Matkustan EF:n kautta heinäkuun 8. päivä Maltalle ja majoitun kaksi viikkoa Sliemassa. Olen tutustunut sekä suomalaisiin, että ulkomaalaisiin ihmisiin, jotka ovat lähdössä samalle kurssille kanssani, siistiä! Malta vaikuttaa minulle juuri täydelliseltä kohteelta, joten en mitenkään enää malttaisi odottaa... Niistä kahdesta viikosta jää varmasti todella runsaasti hyviä kokemuksia, myös teille jaettavaksi. "pienen" (tai ei edes niin pienen) googlauksen tuloksena olen saanut selville, että Maltalla on hyvät ostosmahdollisuudet sekä paljon arkkitehtuuria, tykkään! Kielimatkan jälkeen olen myös ajatellut alkavani EF Ambassadoriksi, jolloin päivittäisin kielimatka-asioita toiseen blogiin ja vaikkapa ask.fm:ään. Onko kukaan teistä lähdössä tänä kesänä kielimatkalle tai onko joku kenties ollut jo? Onko lukijoideni joukossa ketään EF Ambassadoria? Toki otan vastaan myös kaikki vinkit Maltaan liittyen, mikäli teiltä niitä löytyy! // muistakaa Bangerheadin arvonta täällä.

8 kommenttia:

  1. Oi vitsit tulee varmasti mahtava reissu!

    VastaaPoista
  2. Tosi siisti blogi sulla! Ja hienoja kuvia (:

    VastaaPoista
  3. Oon lähdössä just samana päivänä Sliemaan kielimatkalle :D en jaksa oottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho mikä sattuma! moneks viikoks oot menossa? ootko siinä whatsapp-chatissa? :-)

      Poista
    2. Kahdeksi viikoksi :) pystytkö lisäämään mut siihen jos kerron vaikka kikissä (anniinkeri99) mun puhelinumeron?

      Poista
    3. Mä laitoin sulle kikissä viestiä :-) Tottakai lisään sut mielelläni sinne! :>

      Poista