tiistai 16. kesäkuuta 2015

BT: blogin tulevaisuus/tavoitteita

kollaasi2 Ensin faktana tähän postaukseen haluan sanoa, että perustin tämän blogin syksyllä 2011. Nelisen vuotta olen siis kirjoittanut elämänmenostani tänne, kiinnostusta täynnä. Mulla on ollut vaiheita, jolloin tuntuu, ettei mun kirjoittamia juttuja lue kukaan. Pääasiassahan mä kuitenkin teen tätä blogia myös itselleni. Omasta mielestäni postauksien taso on kasvanut todella huimasti verrattuna noin neljän vuoden takaisiin juttuihin. En ole raaskinut kuitenkaan poistaa vanhoja postauksiani. Olen useasti miettinyt, että jos mulla ei olisi blogia, kaikki mun ottamat kuvat olisivat turhia. Tavallaan kokisin ehkä huonoa omatuntoa! Onko kukaan muu bloggaaja koskaan miettinyt samanlaisia asioita? kollaasi3 Se, mitä blogiyhteistöihin tulee, on mietityttänyt minua jo useamman vuoden ajan. Muutamia vuosia sitten olin todella kateellinen, kun suuret bloggaajat saivat kokoajan tuotteita testiin. Ajattelin, että minun blogini ei riitä tuollaiseen. Arvatkaa kuinka ylpeältä tuntui, kun sain vähän aikaa sitten tehdä yhteistyötä Bangerheadin kanssa. Yhteistyön merkeissä sain myös toteuttaa teille tosi kivan arvonnan. Mielelläni palkitsisin teidät kaikki, jos se olisi mahdollista. kollaasi Tavoitteena mulla on blogille tietysti saada lisää näkyvyyttä, lukijoita, kommentteja. Tai olisihan se todella mukavaa ja inspiroivaa. Myös tulevaisuudessa olisi kiva tehdä ehkä joitain yhteistyöjuttuja. En kuitenkaan halua juosta sellaisten perässä. Mulla ei olekaan tavoitteena ansaita blogilla tai ainakaan elättää sllä itseäni, hahah. Muutamat yhteistyöt silloin tällöin voisivat olla vain kiva lisä bloggaamiseen. IMG_2650 Tavoitteeni tämän blogin suhteen eivät tietenkään koostu vain omista mielipiteistäni, tietysti teidän toivomat jutut vaikuttavat! Yleensä en saa kovinkaan paljon rakentavia kommentteja siitä, mitä voisin tehdä paremmin/toisin tai kommentteja sellaisista asioista, mitä te toivoisitte. Viime aikoina olen saanut muutamia ihanan inspiroivia kommentteja, mutta toivoisin suuremmaltakin porukalta kommentteja postauksiin. :) Sama juttu on esimerkiksi lukijoiden kanssa; tottakai tuntuu hyvältä jos on tullut lisää lukijoita ja toisin päin kurjalta, jos heitä on lähtenyt. Luin joskus jostakin indiedaysin blogista postauksen, kun bloggaaja voivotteli, että miksi lukijat eivät enää kommentoi julkaisuihin niin usein. Tämän jälkeen kommenttiboksi alkoi laulamaan. Kävisiköhän näin myös mulla? ;) Tuota kyseistä tekstiä etsiessäni törmäsin tähän mielenkiintoiseen keskusteluun, tosin vuodelta 2012. IMG_2681 Tällaista postinkia tänä tiistaina! Toivottavasti teillä on ollut hyvä päivä. Tänään oli siis vuorossa blogitiimimme toinen postaus, joka käsittelee tällä kertaa aiheita kuten mitä tavoitteita mulla on blogille ja mitä haluaisin bloggaamisella saavuttaa? Mun mielestä tämä postaus ja sen idea on aika hyvä! En olekaan oikeastaan koskaan aiemmin kirjoitellut blogiin mitään tällaista! Tämän kaltaisia postauksia voisi mielestäni ehdottomasti toteuttaa lisää myös jatkossa. :-) Mitä te pidätte tällaisesta postauksesta? Käykää lukemassa myös muiden tiimiläisten postauksia aiheesta: http://theneverendingstoory.blogspot.fi/  http://sofiakoivisto.blogspot.fi/  http://satusday.blogspot.fi/
http://www.sofialaurent.com/  http://lavitadiannie.blogspot.fi/  http://eve-lightup.blogspot.fi/ http://jjennun.blogspot.fi/ ♥ http://closerr-to-the-edge.blogspot.com/ http://rilsuvi.blogspot.fi/

10 kommenttia:

  1. Voi Annika mikä kaunotar♥ Mäkin oon huomannut että kommentointi blogeissa on vähentynyt ja se on kyllä harmi sillä näin bloggaajana lukijoidenkanssa on aina mukava jutskailla ja tokihan aina kaikki palautekkin on tervetullutta :-) Ja samaistun tuohon että välillä tekisi mieli poistella joitain vanhoja postauksia, mutta jos ne menisin poistamaan tulisin taatusti sitä myöhemmin katumaan.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista Jenni! <3 Toi on kyllä totta joka sana. :-)

      Poista
  2. Tosi kivasti kirjotettu tää! :-) Ja ihania kuvia, oot tosi kaunis ♥

    VastaaPoista
  3. Tosi mahtavasti toteutettu postaus, oli kyllä hyvää luettavaa ei voi muuta sanoa. Kuvitus ja visuaalinen ilme on onnistunut tosi hyvin ja oot ihan älyttömän kaunis ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sateleepas sulta nyt kehuja! <3 Ihana kuulla, että pidät ja että postaus oli onnistuneesti toteutettu.Aaluksi arkailin vähän, että onko tämä postaus ollenkaan samantyylinen kuin muilla blogitiimiliäisillä. :-)

      Poista
  4. Ihanat kuvat ja erinomaisesti toteutettu postaus, tosi selkee! :-) ♥

    VastaaPoista
  5. Erittäin hyvin toteutettu postaus Annika <3

    (hei muuten, mun blogin osoite on väärin tuossa...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, Suvi! <3 ja oho hyvä, että sanoit. Pitää korjata asia. :-)

      Poista