tiistai 19. toukokuuta 2015

asukuvia viikonlopulta

IMG_2258 kollaasi2 IMG_2291 IMG_2268 kollaasi1 IMG_2267 IMG_2305 Moi! Ihanaa tiistaita kaikille Tänään mulla oli todella hyvä päivä. Aamulla fiilistelin spotifyssa tekemääni uutta soittolistaa. Koulussa katsottiin kaverin kanssa ebaysta muutamia juttuja, joita olisi kiva tilata. Miksi en ole tutustunut tuohon nettisivuun aiemmin? Tänään mulla oli myös peruskoulun viimeinen koe, joka sattui olemaan ruotsin koe. Jo tänään hieman myöhemmin sain tietää, että sain 10-! Ei siis ollenkaan huono lopetus peruskoululle... Kotiin tullessani hämmennyin, kun tajusin, ettei mun tarvitse tehdä mitään koulujuttuja. Aloin kuvata super kivoja ostoksia viikonlopulta! Niitä näette hieman myöhemmin. Tsekkasin tuttuun tapaan myös sähköpostini ja sinne olikin ilmestynyt oikein kiva meili yhteistyön tiimoilta. Tästäkin lisää myöhemmin. ;-) Kävin myös lenkillä todella kauniissa säässä. Mun päiväni on siis ollut täynnä kaikkea positiivista ja kivaa! Millainen teidän päivä on ollut? Postauksen asukuvat ovat sunnuntaiselta ostosreissulta.

6 kommenttia:

  1. Oi ihana sää todellakin! :) Ja kaunis Annika :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä muuta sano! <3 Kiitos paljon Sofia :>

      Poista
  2. Oii sä oot niin kaunis ja kuvauksellinen ♥ pidän asusta myös todella paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia Viivi!<3 Hyvä jos kuvista tulee sellainen fiilis, että olen kuvauksellinen! Helpompaa on nimittäin mun mielestä kuitenkin siellä kameran takana ;-)

      Poista
  3. Voi mikä kaunotar oletkaan!! Ja vitsi miten tulikin ikävä kesää näitä kuvia katellessa <3 :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Sofia, samat sanat sulle! <3 Kohtahan se kesä koittaakin... :-)

      Poista