sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

lemppari vloggaajat

LaurenCurtis Lauren Curtis
Lauren Curtis on kuulunut mun seuraamiin vloggareihin jo melko kauan! Laurenin kanava keskittyy kauneuteen, mutta kanavalta voi katsoa myös esim. vinkkejä kuinka säästää rahaa meikkaamisessa!
Confessionsofahairstylist Confessions of a Hairstylist
Tämä kanava on mulle aika uusi tuttavuus. Löysin tämän sattumalta, kun etsin YouTubesta kivoja lettikampauksia! Hiustutoriaalit ovat ihan huippuja. NicoleGuerriero Nicole Guerriero
Nicolen videot keskittyy muotiin, kauneuteen sekä hyvinvointiin. Pidän muun muassa Nicolen silmämeikkitutoriaaleista ja muistakin tutoriaaleista tietysti. Nicolea voi seurata myös instagramissa @nicoleguerriero   Blogilates Blogilates
Casseyn inspiroivat treeni- ja ruokavideot antavat lisäbuustia treenaamiseen. Videoiden kanssa voi treenata helposti vaikka omassa olohuoneessa telkkaria katsellessa! Todella kätevää siis. Casseylla on myös omat nettisivut, jossa on myös ilmaisia tulostettavia treenikalentereita, sekä muuta kivaa! (click) LaurenElizabeth
Lauren Elizabeth
Laurenin kanava on mun mielestä jotenkin aika hauska, jotenkin muista poikkeava. Videoiden aiheet vaihtelee hiukan laidasta laitaan, mutta ovat silti mielenkiintoisia!


Moi! Pienen postaustauon aikana en oikeastaan tiennyt, mitä postailisin. Äsken youtube-videoita katsellessani ajattelin, että olisi kiva tehdä hieman erilainen postaus. Siispä esittelen teille 5 mun lemppari youtubettajaa. Ohessa on ihan pienet esittelyt vloggareiden kanavoista. Joukossa ei ole suomalaisia youtubettajia, mutta heistä tulee katsottua myös mm. IlonaJuliaa, Annikaa (heh kaima) sekä Mizz Annieta. Tykkäättekö te vlogien katsomisesta vai onko touhu teistä ihan turhaa? Löytyykö mun lemppareista joitain teidänkin lemppareita, vai ovatko kaikki uusia tuttavuuksia?

6 kommenttia:

  1. Hei tää tuli tarpeeseen, sillä oon ettiny uusia hyviä vloggaajia! Kiitos siis tästä ;-) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii ole hyvä vaan, Sofia!<3 Kiva jos löytyi uusia tuttavuuksia. ;-)

      Poista
  2. Hei tosi kiva postaus! Oli samoja suosikkeja sekä uutta katseltavaa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tosi kiva kuulla!<3 Kiva, että löytyi jo tuttujen lisäksi uusiakin. :-)

      Poista
  3. Tää postaus tuli tarpeeseen! Mä oon seurannu oikeastaan vaan muutamaa suomalaista vloggaajaa ja niidenkin löytäminen on vienyt aikansa! Ulkomaisia vloggaajia on nini paljon, ettei omin avuin löydy kovinkaan nopeasti katseltavaa! :)

    http://viiskyttieta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla, Julia!<3 Ihana kuulla, että tästä oli apua. :)

      Poista