sunnuntai 5. lokakuuta 2014

miss social wallet

IMG_9742 IMG_9740 IMG_9752 Lupasin erillistä ostos postausta Helsingin reissusta, mutta ainakin yhden ostoksen haluan esitellä erillisessä postauksessaan. Nimittäin Guessin miss social organizer clutch lompakon Olin katsellut netistä uutta lompakkoa. Olin tutkinut mm. Michael Korsin & Guessin versioita & olin pitänyt Guessia parempana hintansakin puolesta! Helsingin reissullamme näin tuon lompakon liikkeessä eri väreissä & ajattelin, että ostan sen myöhemmin ikään kuin joululahjana itselleni. Seuralaisemme kehottivat minua ostamaan tuon nyt, ettei kaduttaisi jälkeenpäin. Onneksi kiikutinkin hetken harkinnan jälkeen lompakon tyytyväisenä kassalle. Itse tykkään väristä todella paljon ja edeltäjänsäkin oli tuon mallinen. Sopivan tilava, muttei liian iso. Mitä te pidätte tästä lompakosta?

2 kommenttia:

  1. Apua ihana!! Itekki oon nyt jo pitkään ettiny uutta lompakkoa, niin nyt on kyllä pakko käydä tsekkaamassa toi kaunokainen. Tykkään tosi paljon tästä sun blogista ja varsinkin kuvista! Taidankin jäädä seurailemaan tätä:)


    http://agirlwithbigdreams-emma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥ Käy ihmeessä tsekkaamassa ne kaikki on aivan ihania.. :) Ihana kuulla, että tykkäät!

      Poista