torstai 17. heinäkuuta 2014

tiistaina

kouvola, asukuvia 2014 039 kouvola, asukuvia 2014 064 kouvola, asukuvia 2014 061 Toppi H&M shortsit Madeiralta sormus ginatricot kello tilaajalahja laukku Vero Moda
Haluaako joku kertoa mikä olisi hyvä korkeus pystykuville, kun ne on leveydeltään 800 pikseliä? Oon pitkän aikaa käyttänyt korkeutena 1200 pikseliä. Pystykuvien laatu voi johtua objektiivista, mutta luulis vähän paremmin uuden neljänsadan euron arvoisen objektiivin tuottavan kuvanlaatua... Vaakakuvissa sen sijaan ei nimittäin ole mitään ongelmaa.. ootd IMG_4049 kouvola, asukuvia 2014 069 kouvola, asukuvia 2014 051 ...Pyöräiltiin Johannan kanssa päivällä Kouvolaan, niinkuin oli sovittukin! Keskustan Anttilan viereiseen kauppaan on tullut kattava salaattibaari & kokeiltiin sen antia. Omaan salaattiini valitsin mm. krutonkeja, katkarapuja, kanaa, raejuustoa, kurkkua, tomaattia ja hieman hedelmäsekoitusta (: Juomaksi otimme molemmat Novellen mango-guavaa! Otimme brunssin jälkeen asukuvia, jonka jälkeen lähdettiin polkemaan takaisin kotia päin. Olen kesällä ollut melko useasti hoitamassa serkkujani & samalla kummini sanoi, että eräs hänen kaverinsa tästä ihan mun kodin läheltä voisi joskus kaipailla lastenhoitajaa. Niimpä tänään lyhyellä varotusajalla pääsin hoitamaan lapsia pariksi tunniksi ja sain siitä hieman palkkaa. Kummini kävi myös antamassa minulle kirjekuoressa palkan niistä kerroista, joina hoidin serkkujani! //Olen riparilla, postaus on ajastettu :)

2 kommenttia: