maanantai 7. huhtikuuta 2014

some pics

Uusi objektiivi, luontokuvailua 2014 166 Uusi objektiivi, luontokuvailua 2014 246 Uusi objektiivi, luontokuvailua 2014 021 Iltoja! Täällä ollaan vaikka taukoa on taas kertynyt vajaan viikon verran. Viikonloppuna näin pitkästä aikaa Lotan kanssa ja testailtiin myös mun uutta objektiivia. Tilailtiin siis äitin kanssa mulle synttärilahjaksi Tamronin 18-270mm objektiivi, koska oon miettinyt sitä jo joulusta asti! Nyt se on sitten vihdoinkin mulla ja ihan hyvältä se on vaikuttanu! Ainut hiukan häiritsevä asia on kuvaa ottaessa se, että etsimessä tärähtää (joka ei yleensä kumminkaan vaikuta kuvan laatuun.) Kokeiltiin käydä kuvailemassa lintuja, koska Lotalla päin siihen olis aika hyvätkin mahdollisuudet, mut tällä kertaa ei onni suosinu meitä kun muutamalla töyhtöhyypällä... Lotan äiti laitto meille teetä ja pullaa ja jopa minä, joka en koskaan oo tykänny teestä, rakastuin Dolce Custo- koneella tehtyyn Chai-teehen! Namnam se oli niin ihanan vaniljaisen ja mausteisen makuista! Tuli kans ihailtua Lotan uutta Michael Korsin lompakkoa, jonka hän oli saanu synttärilahjaksi! EI siis ole mun, haha :D
Nyt taidan joutua jatkamaan fysiikan lukemisen parissa... Oli kieltämättä aika masentava tämä maanantai tänään, mut kohti parempaa viikkoa :) By the way, onko kellään kokemuksia tosta kyseisestä objektiivista? Mielipiteitä ja vinkkejä otan vastaan ilomielin (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti