perjantai 21. maaliskuuta 2014

Flowers

Ähtäri 2014 044 Ähtäri 2014 023 Aika on vierähtäny hirveen nopeesti ja sen on huomannut pienestä blogihiljaisuudesta. Tällä hetkellä koulussa on hirveesti keskeneräisiä juttuja, joiden parissa tuun ahertamaan valitettavasti koko viikonlopun... Ruudun tällä puolella alkaa olla jo aikamoinen matkakuume meneillään, mut ens kesäksi on vähän mietitty Turkin reissua. Oon tänää illalla katellu Antalyan ostosmahdollisuuksia ja kaikkea muuta ja ehdottomasti tekis mieli päästä heti johonkin lämpöseen. Onneks täällä Suomessa tää talvi oli aika hajanainen ja vaikka tällä viikolla iski pieni takatalvi, on nekin lumet alkanu sulaa jo :) Kummasti piristää toi auringonpaiste ja sulat tiet. Oon myös yrittänyt vähän miettiä mun blogin ulkoasua, se on kovasti mietityttäny mua jo monta kuukautta. En vaan oo osannu päättää että mitä tälle teen! Ja noi uudet HTML-koodit on kyl ollu se suurin syy, miks en oo oikeen jaksanu vaivautua :D Ehkä tän kiireen hellitettyä otan itteäni niskasta kiinni. Mitenkäs siellä ruudun toisella puolella on suhtauduttu kevään tuloon? Onko joku lähdössä lähiaikoina tai kesällä jonnekin matkalle? ;)

4 kommenttia:

  1. Oiii nätti blogi! Tykkään kuinka yksinkertanen mut mielenkiintonen tää on:-)

    VastaaPoista
  2. Ää tää on just semmonen ihana blogi jossa on hyvää tekstiä ja kuvat on isoja & hyvälaatusia! Kiva kun linkkasit tän siihen mun keskusteluun, sait todellakin itelles uuden lukijan :3

    - mariannaelisabet.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon<3 Ihana kuulla, että tykkäät :-)

      Poista