tiistai 4. helmikuuta 2014

Valentine's day at Persunmall

valentine_page_banenr Ystävänpäivä tosiaan lähenee jo kovaa vauhtia. Mulla on sellanen onni, että ihanan ystävänpäivän lisäksi mun parhaalla ystävällä ja iskällä on synttärit samana päivänä! Valitsin taas vaihteeksi muutamia lempijuttuja kollaasiin. Käykää tsekkaamassa persunmallin sivut tästä Kuvakaappaukset1 [1] Aivan ihana neuletakki! Jotenkin vieläkin silmää miellyttää toi valkosininen yhdistelmä ja tuossa neuletakissa tuo söpö pitsinen yläosa on kiva!
[2] Kivan tyylinen peplum mekko osui silmään. Oon useasti katellut vastaavia, mutta oon ajatellut, että ei ne mulle sovi.. Tää kyseinen peplumi kumminkin miellyttää silmää, joten valitsin sen tähän kollaasiin.
[3] Tämä rennompi paitis on kivan tyylinen ja väljänolonen! Tollanen olis kiva :)
[4] Persunmallilla on paljon kivoja koruja, joita ei oo hinnalla pilattu! Kuvassa näkyvä koru on munmielestä todella kaunis ja se sopis varmasti monenlaiseen asuun. Voitte käydä tsekkaamassa persunmallin muita koruja täältä :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti