lauantai 8. helmikuuta 2014

Inspiration #3

Kollaasit2 Kollaasit Pictures7 Hyvää lauantai-iltaa kaikille! Mulla ei oikeastaan ole tällä hetkellä julkasemattomia kuvia, joten päätin väsätä taas vaihteeksi weheartitista muutamat kollaasit :> Mulla on myös hirveä matkakuume päällä! Haluisin päästä vaan ihan mihin tahansa, koska rakastan uusien paikkojen näkemistä ja mulla on myös hinku ostoksille! Pitää muutama viikko malttaa oottaa hiihtolomaan, niin pääsee ainaki Tallinnassa kiertelemään lempikaupat läpi :) Onko teillä jo jotain suunnitelmia hiihtolomaviikoksi?

4 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja matkakuume on täälläkin! hiihtolomaksi lämpimään teneriffalle :)
    hei pakko kysyä, mikä ulkoasu sulla on tähän sun blogiin? onks se bloggerin oma? haluaisin ittelleni kanssa tämmösen, että mun tekstit ja kuvat ois ihan tässä keskellä ruutua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 eikä ota mut mukaan sinne! Mulla on joku simple suurinpiirtein tässä ja oon sitte koodien kautta muokannut otsikon, yms keskityksen ja fontit :)

      Poista
  2. Niin ihania kuvia!:) Olisipa jo kesä<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista