tiistai 7. tammikuuta 2014

Ostoksia

Collagee Paita ginatricot Farkut h&m Tammikuu, ostoksia 2014 021 Tammikuu, ostoksia 2014 120 Iltoja! Oltiin viime viikonloppuna Johannan kanssa vähän kiertelemässä kaupoilla. Tarkotuksena oli ostaa muutamia juttuja, jotka onneks löysinkin. Oli pieni materialismionnellisuus sinä iltana :D Eli siis mukaan tarttui neule, paita sekä koru ginasta ja halvat super skinny super low farkut h&m:stä. Ite tykkäilen hurjasti noista ostoksista, miltä ne näyttää teidän silmään? :)
//Onko teillä mitään ideoita uutta ulkoasua varten? Nopeesti se ei tuu toteutumaan, kun pitää vähän iteki miettiä millasta ulkoasua haluisin. Gadgetit kumminkin muutan takasin tohon sivuille. Voi sitä riemua kun joudun käyttämään niitä uusia HTML-koodeja... En tajua niistä mitään, joten jos on ketään sillä puolella, joka haluis vähän avata tätä juttua mulle, nii kommentteja vaan :D

19 kommenttia:

  1. mua ärsyttää suunnattomasti noi sun pystykuvat, kun ne on samanlevyisiä kun noi vaakakuvat nii tossa pystykuvassa näytät viis kertaa lihavemmalta ku normaalisti (ei, et siis oo lihava en mä sitä!) vaan ton samanlevyisyyden takia. Et millään vois muuttaa tota vähän kapeammaks että mun mielenrauha ei järkkyis tällee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta! Pystykuvissa se vaan menee noin :/ Kuvan laatu siitä ei kumminkaa yleensä paljoo kärsi... Mun silmään noi kuvat näyttää kumminki paremmalta saman levysenä kun muut kuvat :-/ Mutta sun mielen järkkymisen takia voisin koittaa laittaa noita pystykuvia silleen eri tavalla, ymmärrän hyvin mitä tarkotat :-)

      Poista
  2. Great blog. Aivan mahtava. Ajattelin piakkoin liittyä mutta ainaskin kirjamerkki tähän! Oot myös todella kaunis!
    http://the-highwayy.blogspot.fr/

    VastaaPoista
  3. Oot tosi kaunis :) Oon samaa mieltä ton anonyymin kanssa.. Ite en ota pysty kuvia melkein koskaan koska niistä tulee niin "pullukan näkösiä." Muuten on kivanoloinen blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-/ Nii, pitää vähän miettiä tota miten noita pystykuvia nyt laittaa vai laittaako mitenkään...

      Poista
  4. Mun mielestä ulkoasu on hieman tylsähkö. Oon samaa mieltä anonyymin kanssa, mut silti sulla on ihania kuvia ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, no parhaillaan muokkailen tätä, mut saa nähdä milloin saan tän valmiiks kokonaan. Esimerkiks kaikki gadgetit siirrän tohon oikeaan reunaan :) ja muutenkin uusia juttuja tiedossa ;)

      Poista
  5. sulla on hyvä laatusia kuvia mutta kuten sanottu ne pysty kuvat levenee sivusta:/ muuten sulla on mun mielestä tosi hyvä blogi:)

    VastaaPoista
  6. Hieman tylsä ulkoasu, voisit ottaa ton navigointipalkin pois ja noi gatgetit alhaalta sivulle. Mutta mukavia kuvia, ja hyvää tekstiä. Alatunniste on kiva. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siirrän gadgetit alhaalta sivulle, sitten ku muokkaan mun ulkoasun kokonaan uusiksi! Kiitos<3

      Poista
  7. Kiva blogi. Sain muutaman idean mitä käyn ostamassa kun käyn kaupassa. :D

    VastaaPoista
  8. Ihana banneri c: Tosi hyviä kuvia, kiva kun niitä on paljon :) !

    VastaaPoista
  9. Ihana blogi ja kivoja kuvii :))!

    VastaaPoista
  10. Ihania ostoksia c: sun blogi vaikuttaa tosi kivalta :)

    VastaaPoista