maanantai 18. marraskuuta 2013

Weekend

Ruokaa, yökuvia 2013 099 Ruokaa, yökuvia 2013 080 Ruokaa, yökuvia 2013 101 Ruokaa, yökuvia 2013 085 Ruokaa, yökuvia 2013 028 Ruokaa, yökuvia 2013 122 Iltoja! Viikonloppua viettelin mukavissa merkeissä kavereiden kanssa, vihdoinkin. Hirveitä koeviikkoja ollut ja se lukeminen onkin verottanut aika paljon aikaa. Viime perjantaina kumminkin menin Emmalle yöksi. Otettiin vähän kuvia, joista mun kuvat on jotenki ihan kamalia, ku mun hiukset eli ihan omaa elämää :D Emma taas oli niin kauniina, ihastuin tohon sen neuletakkiin<3 Käytiin myös veturissa kaupoilla ja Sinuhessa syömässä. Mun sämpylä kalpeni Emman wrap-aterian rinnalla, mut mä otan ehdottomasti ens kerralla tollasen! Käytiin myös mun elämän ensimmäisessä lätkäpelissä, enkä nyt oikeen siitäkään voi sanoa juuta enkä jaata.. Ilta jatkui vielä leffalla, jonka olin kyllä nähnyt aikaisemminkin, muttei se haitannut :) Oli ihanaa viettää pitkästä aikaa rennompaa viikonloppua. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti