perjantai 18. lokakuuta 2013

vacation

Jossun kanssa kuvailua 2013 221 Jossun kanssa kuvailua 2013 061 Jossun kanssa kuvailua 2013 012 Jossun kanssa kuvailua 2013 155 Jossun kanssa kuvailua 2013 179 Jossun kanssa kuvailua 2013 206 Jossun kanssa kuvailua 2013 184 Jossun kanssa kuvailua 2013 113 Jossun kanssa kuvailua 2013 153 PicMonkey Collage Jossun kanssa kuvailua 2013 095 Heippa! Nyt on luvassa taas syksysiä kuvia! Tänään sai myös Etelä-Suomi osansa ensilumesta. Aamuina on ollut jo jäätäviä pakkasia. Tuntuu, että jäätyy vaikka ei ees oikeesti oo ollut kovin kylmä. Mulla on jopa ollut kokoajan kaulassa isoin huivi mitä omistan, kera pipon ja lapasten :D Taidanpa siirtyä talvivermeisiin. Tänään mulla piti olla onnenpäivä, mut eihän se ihan ollut ku huomasin eilen konsertissa hukanneeni erään asian.. Oon nyt vähän pakkaillu, kun lähetään savonlinnaan muutamaksi yöksi tänään. Käyään Mikkelissä kirppiksellä ja käydään myös Siiskosella, se on paras leipomo/kahvila mitä suomesta löytyy. Sieltä saa siis myös ostaa kaikkea ja ikinä ei oo sieltä tyhjin käsin lähetty. En malta odottaa ku se Tallinnan reissuki kolkuttelee jo ensviikolla! Palailen varmaan maanantaina tai tiistaina Savonlinnan kuvien kera. Nauttikaa lomasta te joilla se on jo alkanut ja hyvää lomaa teille joilla se alkoi tänään :)

4 kommenttia:

  1. Mua on ahdistanu syksy ja talven tulo (pidän enemmän keväästä ja kesästä) mut nää kuvat on jotenki kivannäköisiä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, haha! Hyvä jos on ollu jotain apua :)

      Poista
  2. mun mielest on kiva kun sun blogi erottu sillä tavalla muista ku on gadgetit tuol alhaal mut loppujenlopuksi näyttääv aika tyhmälle kun ei oo tos sivulla mitään :D
    kannattaa jossain vaihees kokeilla sellasta että laittaa ne gadgetit sivulle!:)

    VastaaPoista
  3. kiitos! Mä oon kyl ihan samaa mieltä sun kans tossa gadget-jutussa.. Mulla vaan ei oo ollu tässä aikaa ja blogijuttujen kanssa oon aina vähä aikaansaamaton! Pitäis tässä saada aikaseks se mainoslinkkiki :P ajan kanssa lupaan että palaan sivugadgetteihin, mulla on tosi paljo juttuja mitä haluun blogissa muuttaa :) eiks kukaan vaan vois tehä niitä mun puolesta? :D

    VastaaPoista