maanantai 14. lokakuuta 2013

Recent purchases

Ostoksia, Lokakuu 2013 022 Ostoksia, Lokakuu 2013 001 Magazines and jeans from flea market! Ostoksia, Lokakuu 2013 025 Iltaa! Miten reilu viikko on mennyt näin nopeesti? Oon ollut melkein joka ilta koneella, mutta oon nähtävästi aina juuttunut blogeihin ja weheartitiin + oon katsonut melkein joka päivä vampyripäiväkirjoja<3 Tänään mulla oli vika koe ennen syyslomaa, joka siis alkaa ensi viikolla ja oon niin onnellinen ku saa nyt taas vähän hengähtää ja syyslomalla on tiedossa huippujuttuja. Savonlinnaan tehään muutaman päivän visiitti perjantaina ja keskiviikkona lähdetään sitten pariksi yöksi Tallinnaan! Ostolakko ja karkkilakko palkitaan, kun pääsee shoppailemaan ja herkuttelemaan ;) Viikon takaisia syksykuvia saatte vielä nähdä jossain vaiheessa.
Hyvää viikonjatkoa teille, mä taidan taas kohta jatkaa vampyyripäiväkirjojen parissa, oon ihan koukussa tohon sarjaan :D Niin siis tuolla ylempänä 'hankintoja' joista mikään ei maksanut kyllä mulle mitään :) Lehdet oli ilmasia ja farkut makso vaan pari euroa kirpparilta, nekin makso äiti. Olin myös kovasti uuden hoitoaineen ja shampoon tarpeessa, nii löyty sitte tarjouksessa tollanen paketti tarjouksesta (jepjuu mullahan on värjätyt hiukset, mitä pienistä..:D)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti