sunnuntai 1. syyskuuta 2013

September

Talvitakki, ostoksia 2013 019 Talvitakki, ostoksia 2013 101 Talvitakki, ostoksia 2013 001
... Ja sen kyllä huomaa. Tänään on satanu vettä vähän väliä ja kaiken kukkuraksi oon saanu jonkun syyspöpön. Pitihän se arvata, tosin saan olla kiitollinen että olen tosi harvoin kipeä ja viimeksi joskus yli vuosi sitten. Eilen alko kurkkukipu ja tänään oon saanut niistellä nenää. Oon kumminkin onnellinen, koska sain hankittua eilen talvikamat kasaan, eli niistä ei tarvi enää huolehtia. Uusi pipo, samanlaiset lapaset ja uusi takki, kaikki Vilasta. Miten helppoa :D Niistä kuvaa myöhemmin! Nyt sekalaisia kuvia viime päiviltä. Toteutan jonkun erikoispostauksen tässä lähiaikoina, ehdottakaa tosi lisää, jos tulee mieleen :)?

2 kommenttia:

  1. tosi ihana banneri ja muutenkin upee ulkoasu! kuvatkin on tosi kivoja, mut tää blogi ei vaa ihan oo mun makuun (--:

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! Ihanaa ku kerrot mielipitees ihan suoraan :)

    VastaaPoista