sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

You can change your status, but not your heart

Moikka ja terkut taas :) Kuten jo aikasemmin mainitsin äiti lähti torstaina tukholmaan työasioissa ja oisin voinu olla kotona lauantaihin asti, mut olin eri kavereilla ja mukavaahan sekin oli. Torstaina olin harrastuksissa normaalisti ja siitä Jennille yöks. Sitte perjantaina olin Emman kanssa. Mun ei ollu tarkotus lähteä Muodin yöhön, mut lähin kumminki ja löysin ginasta 1,50e maksavan korun ja uusimman miss mixin ostin jostain. Sitte vuokrattii Emman kanssa filmtownista LOL, jonka oon nähny jo neljä kertaa, mut vannon, etten kyllästy siihen ikinä ! Ja jäin sitte Emmalle yöksi ja tehtiin pirtelöä ja kaikkea. Lauantaina lähin sit aikasin jo Emmalta kotiin vaikka asutaankin tosi lähekkäin. Sitte näin Jennaa, jota en oo nähny tosi pitkään aikaan, meillä oli ihan kivaa :) Eilen illalla käväsin vielä Johannan kanssa lenkillä ja niin edespäin. Tänään näin taas Eveä tosi pitkästä aikaa vapaa-ajalla :) Meillä oli tosi kivaa ja otettiin paljon kuvia + TEHTIIN MAAILMAN PARASTA KANASALAATTIA <3 ainiin, kävinhän mä salillakin, ekaa kertaa, Lotan kanssa :) sekin oli tosi kivaa. Huhhuh, tulipas pitkä teksti ! palaillaan tänpäivästen kuvien kanssa vähän myöhemmin. Hiusjuttuja & Emmalla yötä 162 Hiusjuttuja & Emmalla yötä 106 Hiusjuttuja & Emmalla yötä 157 Hiusjuttuja & Emmalla yötä 210 Hiusjuttuja & Emmalla yötä 165 Hiusjuttuja & Emmalla yötä 229 Hiusjuttuja & Emmalla yötä 230

2 kommenttia: