tiistai 12. maaliskuuta 2013

New shoes & else

Moikka ja terkut! Oon leiponu ja tehny ruokaa täs lähipäivinä, nam. Kolmesta ekasta kokeesta
jo suoriuduttu ja lisää tulee, mut nyt ei tulossa mitään hankalaa :) kävin sunnuntain hiihtämässä, ai vitsi ku tuol on ihana ilma. Ainiin ja mun kengät irtisanoutu ja mentii näyttämää niitä ja otin kahet kengät tilalle ja rahaakin saatiin takaisin. Noi nykyset on oikeestaan paljon kivemmat ku ne pelkät mustat, vaik kyl mä niistäki tykkäsin! ja viikonloppuna suuntaan jossun kans mökille :)
Ps: vähän muuten pelottaa, et millon multa loppuu flickristä se tila, ku on kauan jo ollu sillee,
että on menny yli 200 :/ glunks. onneks mulla on photobucketti, nii voisin alkaa lataamaan sen kautta. Ruokaa 2013 + muuta 039 Ruokaa 2013 + muuta 043 Ruokaa 2013 + muuta 058 Ruokaa 2013 + muuta 059 Toi salaatti on niin hyvää ja yksinkertasta. NAM ♥ + toi patonki Ruokaa 2013 + muuta 053 Ruokaa 2013 + muuta 090 Tykkään näistä paljon :) näähän ei periaatteessa maksanu mitään niitten toisten kenkien tilalla, mut olis ollu tosi halvat, vaik olis maksanukki! Ja noi mustat olis ollu viel puolet halvemmat :DRuokaa 2013 + muuta 099

4 kommenttia:

  1. mistä ostit noi ruskeat kengät & paljon maksoi ? nimittäin noi on _ihanat_ !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on anttilasta :) ja ei periaattees maksanu mulle mitää, mut ne ois ollu 20e vaa :)! Ja kiitti, mäki tykkään näistä tooosi paljon :)

      Poista
  2. oi, noi ruskeat kengät on tosi kivat !:) tahtoo tahtoo ._.
    ihana postaus (---:

    VastaaPoista