tiistai 8. tammikuuta 2013

Haaste

Eli mut haastettiin. Mulla ois ollu kyl kuvia viikon aikana, mut en oo saanu
aikaseks laittaa kuvii koneelle ja oon vähä ollu väsyny tai jotain, kai. Tänää alko jumpat ja huomenna varmaa en pääse sängystä ylös.. luoja :D tänään myös kävelin kouluun ja kotiin + alko karkkilakko tänää. Terveellisempi elämä (?) here i come. No ei nyt sentää, mä syön tosi terveellisesti useimmiten ja liikun paljon, mut jouluna kuuluukin syödä ! Saa nähä millon tuun postailemaan sit kans muuta, parin päivän sisäl kai :D Joo siis mut haastettii kaks kertaa ja jos nyt sit toteuttelisin näit..
 
Säännöt :
Kerro 11 faktaa itsestäsi.
Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
Keksi 11 uutta kysymystä.
Haasta 11 bloggaajaa.
 
Faktat : - Tykkään suklaasta - Käytän meikkiä, en kumminkaan kotona ! - Tykkään matkustella - oon hyvä kielissä - Mun lempivärit on mm. musta, valkonen, beige :)♥ - Oon musaluokalla - Rakastan kattoo elokuvia - Oon aika tarkka rahasta :/ - Headphones on, world off - Päivitän facee ja bloggerii kokoajan :D! - Harrastan monta erilaista liikuntalajia ! - Rakastan laittaa ruokaa ja leipoo :)
 
288

Mun kysymykset :
1. Jos saisit muuttaa jotain elämässäsi, mitä muuttaisit? - En mä oikeen tiiä. Olis ehkä kiva omistaa isosisko / isoveli !
2. Käytätkö meikkiä? - Kyllä !
3. Suklaa vai Karkki? - Hm, riippuu kumpaa tekee mieli :D
4. Mikä on lempi netti sivustosi? - Facebook, Blogger, Weheartit, Polyvore !
5. Mikä on lempi aineesi koulussa? - Englanti ja köksä
6. Kauanko olet blogannut? - Vuoden ja pari kuukautta ! :)
7. Mansikka vai mustikka? - mansikka
8. Hattara vai jäätelö? - jäätelö (hattara = hyi ) xd
9. Hiukset mielummin kiinni vai auki? - Tää vaihtelee niin paljon tilanteesta, et molemmat :D
10. Asutko omakotitalossa, rivitalossa vai kerrostalossa? - omakotitalossaa
11. Pidätkö matkustelemisesta? - RAKASTAN !♥ :))
 
Tossa oli nyt siis hastetta mulle ! mulle oli linkattu toinen, mut en kyseisestä
blogista enää löytäny sitä haastejuttuu, joten se jäi nyt valitettavaast tekemättä.
Ps. mä en nyt haasta ketään, anteeks ! xd
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti