keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Voiko ihanammin päivä enää alkaa

Maailman paras keskiviikko mun elämästä♥ tänään oli hyvä päivä koulussa,
ainaki melkein. Ekoilla tunneilla en meinannu herätä, mut sitku päästii köksäntunnil pullanleipomisen parii, nii kyl sit! Koulun jälkeen käytiin äitin kanssa kirpparilla, josta löyty kotiin kivoja juttuja +
yks kodin kuvalehden mukana tullu kirja, jossa on kaikkia ihania jälkiruokaohjeita. Niistä ehkä kuvaa myöhemmin. Mun päivä paranee kokoajan. Käytiin Anttilassa ostamassa mulle joululahjaksi se 50mm objektiivi, vaikka en siitä hirveesti täällä blogin puolella ookkaan puhunu. En oikeesti malta odottaa joulua, kaikkea ihanaa siihen liittyy. BTW; pitäisköhän mun ostaa Robin joulukalenteri.. xd Kelatkaa alaspäin, niin loppuosa tekstistä tulee vastaan. objektiivikokeiluja + kaikkee 050 objektiivikokeiluja + kaikkee 044 objektiivikokeiluja + kaikkee 042 objektiivikokeiluja + kaikkee 038 objektiivikokeiluja + kaikkee 035 objektiivikokeiluja + kaikkee 040 objektiivikokeiluja + kaikkee 058 Mutta sitten päivän toinen kohokohta: Nettisivusto nimeltä beautify halusi lähettää mulle Lumenen tuotepaketin, kun arvostelin sinne kosmetiikkatuotteita :) En voi oikeesti olla ilosempi, sain nimittäin kaikkea hyödyllistä, mitä mulla ennen ei ole ollut, mutta oon tosi paljon halunnu. Mukana oli valokynää, luomivärin pohjustusvoide, silmämeikkikynä (musta), kulmakynä (vaaleanruskea), Peitevoide tummille silmänalusille ja Natural code trio eyeshadow luomiväripaletti. Ja toi lumenen peitevoide mun mielestä auttokin ! En voi oikeasti olla yhtään ilosempi, tää oli ihan sairaan hyvä päivä. KIITOKSET IHAN TUHANNESTI BEAUTIFY♥ objektiivikokeiluja + kaikkee 029 objektiivikokeiluja + kaikkee 027 objektiivikokeiluja + kaikkee 024

2 kommenttia: