sunnuntai 4. marraskuuta 2012

My favorite peach pie with wipped vanilla cream

Moikka taas. Tulin laittamaan teille _viime viikonloppusia_ jennan kanssa otettuja kuvia. 
Kyl se melkeen oli hyväksyttävä, et talvi tuli, mut nyt on pari päivää satanu ja kaikki lumet on hävinny. Ei mulla mitään oon periaattessa lunta vastaan, mut en sopeudu pakkasiin.. :D eilen olin Johannan kanssa ja tehtiin mm. meiän ussantehtäviä, en saanu tarpeekseni johannan vanhemmiltaan saaneesta lady gagan hajuvedestä. Se on niin ihana♥ Kuvat yrittää olla nätissä järjestyksessä, mutta en menis vannomaan. Kuvissa muuten välkkyy mikrobrownie jota tein ekaa kertaa elämässäni. Vastatkaapas tuohon kyselyyn mikä mikä löytyy tuolta ihan alhaalta. Voitte myös kommentoida jos teidän postausehdotuksenne ei löytynyt sieltä. Tiistaina mulla vuorossa enkun koe, joka meni torstaina välistä, kun olin kotkassa.. Hieman jännittää miten tuun selviimään matikan kokeesta,
 koska kaks peräkkäistä aihetta on mennyt vähän sivu suun.. 377 394 371 288 187 270 195 160 186 145

2 kommenttia:

  1. Ihania talvisia kuvia !
    Ihan lemppari on kyllä toi seepia kuva :) WAU !

    kurkistathan tänne,
    http://dejiss.blogspot.com

    -Maria

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos, itekkin tykkäilen siitä :)! tsekkailen ja kiitos kommentista ♥

    VastaaPoista