maanantai 27. elokuuta 2012

Here we come GAGA♥

Huomenna meen Gagan keikalle. Oon oikeesti ihan kikseissä, oon kolme
vuotta halunnu sinne :) Tulee olemaan aivan mahtavaa ! Harmittaa vaan se, että ei
saa ottaa mitään muuta kameraa kun kännykän, jonka laatu ainakin mun puhelimessa
yllättäin on aikas huono. No mutta huominen koulupäivä pitää kestää ja sitte sinne illalla! suunnitelmissa on,
että mennään jonnekin Helsingissä syömään ja sitte ilta jatkuu
GaGan merkeissä. Meillä on liput permannosta, toisesta rivistä
olikohan paikat 102 ja 103 :)?
Onko sattunu sellanen hassu juttu, että joku mun lukija istuis mun vieressä :D?
Onko muuten paljon teistä tulossa sinne ?
010
001
033
023
Leivoin tossa yks päivä bageleita :) aika pitkän kaavan mukaan, mutta hyviä tuli !
Sitte oon leiponu kanssa Jossun kanssa Brownieta sun muuta :D
035
014
Ostin tarjouksesta savulohiwrappeja, jotka olevinaan näytti hyvälle, mutta petyin aika pahasti.
Noissa oli mun mielestä joku sietämätön maku ja oli aivan liian suolasia.
042
Käväsin tänään ostamassa tollasen lyijytäytekynä-paketin kouluun :)
048
anskunn :)
046
Äiti toi ikeasta mulle uudet rakkauslakanat ja vaaterekin :)
Tuo vaaterekki on vaikuttanu tosi kivalta kaikissa blogeissa, joten päätimpä kokeilla
itelleneki. Äiti kyllä makso noi, mutta voin kyllä sanoa, että kummankaan hinta ei olis
omastakaan lompakosta kirpassu !

1 kommentti:

  1. ai sä sittenki oot menos sinne Gagan keikalle? Mäkii oikeesti haluisin ...

    VastaaPoista