perjantai 27. huhtikuuta 2012

Vappuhölinää yms..

Joo tänään oli siis koulussa vappujuhlat ja kaikenmoista väkee siellä liikku :) !
Mulla on parit kuvat sieltä vappuhulinoista ! äsken tulin zumbasta ja kohta meen suihkuu ja sitte
katon telkkua ja oon koneella loppuillan ♥!
IMG_0052
IMG_0019
IMG_0012
IMG_0070
IMG_0055
IMG_9935
Ostin ton mintunvärisen pitspaidan sillon h&m: stä ja se oli niin ihana et oli pakko ostaa musta, mut mä otin niiku väärän koon, ja tänään ku menin vaihtamaan niin ne oliki jo loppunu, jouduin siis palauttamaan sen :( ne lupas kyllä varata mulle ensimmäisen S-koon jos niitä tulee lisää. Huomenna se nähään koska Johannan kanssa oon huomenna pyöräilemässä kouvolaan ja sitte katon onki niitä..

+ ostin myös pinnejä h&m: stä. Huomenna sitte lisää Kouvolasta päin !:) hyvää vappua teille.. tajusin muuten et aina ku laitan kuvat flickrii nii ne sumenee, joten en nyt tiiä mitä teeen.. vika ei oo kyl kamerassa :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti