torstai 12. huhtikuuta 2012

aidot feikki tennarit

Olin eilen kummin ja mummon kaa ostamassa mulle synttärilahjoja !
Mukaan tarttu kaikkee kivaa. Ehkä se on niin, että sillon kun joku muu maksaa, niin löytääkin paremmin kaikkee :)
Saan ne lahjat vasta sunnuntaina ja niist' kuvia sillon :)
IMG_9125
aikaisena lahjana san nää kengät, koska haluun päästä niitä käyttämään..
IMG_9121
IMG_9118
IMG_9122
kai sitä nyt jotain piti syyäkkin, toi näyttää ällöltä.
IMG_9119
+ tänään hilluin kaupungilla ja katoin kun viivi soi hesessä ja pummasin sen ranskikset !
Kävin myös Jonexissa kattomassa four reasonseja ja myyjä ystävällisesti kerto mulle kivoja vinkkejä ja
meen kyllä pari tuotetta kotiuttamaan lauantaina kouvolasta !♥
lauantaina on siis myös mun synttärit ja oon niin innoissani,
normaali asia, miks tällänen fiilis. Hyvää keväänjatkoo teille !

1 kommentti: