maanantai 19. maaliskuuta 2012

sataa sataa ropisee pili pili pom

eiii.. ei enää sais sataa lunta, pitäis olla kevät !
vihaan tälläsia loska ilmoja, joten toivon, että tää lumi ja sade katoaa jonnekin kauas.
Olin viikonloppuna viivillä yötä ja sieltä mulla on parit kuvat.
Ens viikon maanantaina pitäis pitää esitelmä,
mutta olen pikkasessa epätoivossa, koska ei oo mitään ääntä.
Jos jotain tulee, se on pieni pihaus.

IMG_8525
IMG_8506
viivin ihana sohva + pantterit ♥
toi ipad on kyllä niiiiin ihana, isolla iillä.. ♥
IMG_8565
IMG_8554
IMG_8553
IMG_8534
IMG_8516
eip mulla muuta, menkaas viel linkkaa tonne linkkaamaan bloginne ♥ ! :)

2 kommenttia:

  1. Siit kirpparipöydästä, että jos pistän kirpparin pystyy ni teen sen mun siskon kanssa, luultavasti Kuusaan kirppikselle tai sit kouvolaa siihen Kylähullu kirppiksee :)

    VastaaPoista
  2. Okei, aatteliin vaa ku asutaa samoilla seuduilla :)

    VastaaPoista