sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Weekend ♥

Perjantai tuli vietettyy Even kaa kuvailles ja hengaillesss..
Kuvii tuli otettuu ihan tarpeeks kuvii ja pientä sekoiluu ja kuivaa läppää oli mukana ♥
Anteeks jos höpötän kuvien välil ♥

TÄSSÄ VÄLISSÄ ♥ :
http://pienikynsinurkkaus.blogspot.com/2011/10/arvonta.html
Tuolla blogissa on ihan mahtava kynsipaketin arvonta, palkinnot on tosi hyvät ♥
Käykää kattoo ja osallistukaa :)

Aattelin jakaa niit kuvii teille, joten olkaapa hyvä :

Tollanen kyltti tuli matkan varrella nähtyy ja olihan se nyt pakko kuvata :)
IMG_4315

Tollanen tienvarsi, oliko tossakaan nyt mitään järkee ?
IMG_4317

IMG_4354

IMG_4337

IMG_4321

IMG_4184

IMG_4323

Ja sit viel viikonlopuks lähin tuonne Kouvolaa isille. Käytii kaupoil ja kylhän mä jotain ostoksii teinkii, suoristusrauta yms... Postaan varmaan keskiviikkona seuraavan kerran, kun huomenna kohteena on Helsinki - Keskusta - Fazerila ja sitte keskiviikkona IKEAAN ♥
ELi sillon seuraavaa matskuu :)

2 kommenttia:

  1. mä en tajunnu tota ekaa kuva, mut ei kai haittaa :--D muuten kivoja kuvia (;


    mun blogi > http://birdieinacage.blogspot.com/
    & mun ja mun kavereitten blogi > hedelmasalad.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Wilmaaaaw - joo, no se on vähän outo ♥

    VastaaPoista